Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@03:36:33 GMT

نماینده جدید آمریکا در سازمان ملل معرفی شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۶۲۹۷

نماینده جدید آمریکا در سازمان ملل معرفی شد

رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که «کلی کرفت»،سفیر آمریکا در کانادا را به عنوان نماینده آتی این کشور در سازمان ملل انتخاب کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «آسوشیتدپرس»، رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که «کلی کرفت»،سفیر آمریکا در کانادا را به عنوان نماینده آتی این کشور در سازمان ملل انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دونالد ترامپ» در یک پیام توئیتری در این زمینه نوشت: « کرفت کارهای بزرگی  را به نمایندگی از کشور ما انجام داده است و بدون شکتحت رهبری او آمریکا بالاترین سطح نمایندگی را در سازمان ملل خواهد داشت.»

دو فرد آشنا به این مسئله که نخواستند نامشان فاش شود به آسوشیتدپرس گفتند که بر اساس مشاوره هایی که به ترامپ داده شده است،تایید کرفت بسیار راحت از سه کاندیدای دیگری است که او برای پر کردن این پست به جای «نیکی هیلی» در نظر گرفته بود.

«میچ مک کنل»،رهبر اکثریت سنای آمریکا از معرفی کرفت به عنوان نماینده آمریکا در سازمان ملل حمایت کرده است و او همچنین حمایت «مایک پمپئو»،وزیر امور خارجه و «جان بولتون»،مشاور امنیت ملی ترامپ را هم پست خود دارد.

«هدر ناوئرت»،سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا که «دونالد ترامپ» او را به عنوان نماینده بعدی واشنگتن در سازمان ملل معرفی کرده بود،هفته گذشته اعلام کرد که از پذیرش این پست معذور است.

قرار بود ناوئرت جانشین «نیکی هیلی» ،نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل شود که در روز آخر سال 2018 میلادی از سمت خود کناره گیری کرد.

انتخاب ناوئرت به جای هیلی به عنوان نماینده آمریکا در سازمان ملل مورد انتقادات گسترده ای قرار گرفته بود اما «مک کنل» گفت که «کلی کرفت» انتخاب بسیار خوبی برای این پست حساس است.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس آیت الله مومن بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان حادثه تروریستی زاهدان مقام معظم رهبری اردبیل آموزش و پرورش روزنامه اصفهان ترامپ سازمان ملل آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، گفت: کرمانشاه به عنوان مرکز و هاب مدیریت بحران و حوادث غرب کشور مصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، بابک محمودی در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه هر اقدامی در زمینه بحران باید در قالب پیشگیری باشد، اظهار داشت: باید نقاط پرخطر در طبیعت به مردم معرفی شوند و امدادرسانی‌ها باید به سرعت انجام شود که سبب نشویم مردم از حضور در طبیعت دلزده شوند.

وی با اشاره به استقبال مردم از کوهستان عنوان کرد: راهنمایان در کوهستان حضور دارند و در برخی مسیرها صعود افراد باید با راهنما انجام شود و این تلفات را کاهش می‌دهد.

محمودی با بیان اینکه بیستون چهارمین توده سنگی بزرگ دنیا است و برای سنگ‌نوردی و صخره‌نوردی بسیار مهم است، گفت: کوهستانی بودن را نباید یک تهدید دانست، بلکه می‌توان به آن به عنوان یک فرصت اشتغال‌زایی نگاه شود.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور افزود: با تصویب کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی و حوادث غرب کشور از نظر پایگاه هوایی و تجهیزات انباری و تخصصی تجهیز می‌شود.

وی بیان کرد: این مرکز می‌تواند علاوه بر استان کرمانشاه به سایر استان‌های غرب کشور نیز خدمات‌رسانی کند، اما استان باید حداقل‌های انبارداری شامل سیستم اعلام حریق را راه‌اندازی کند و در این صورت کرمانشاه به عنوان هاب منطقه‌ای برای مدیریت بحران در نظر گرفته خواهد شد.

محمودی با اشاره به اینکه فرودگاه کرمانشاه اکنون با مشکلاتی مواجه است که به‌زودی برطرف می‌شود، گفت: چنانچه آشیانه دیگری در فرودگاه برای استقرار دائمی سه تا چهار فرزوند بالگرد ایجاد شود بسیار کمک کننده خواهد بود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: ما انگیزه‌ای برای افزایش تعداد پایگاه‌ها نداریم، زیرا بسیار هزینه بر است و این انگیزه را باید فرمانداران و استانداران ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • حمایت الجزایر از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل
  • تور منطقه‌ای «جان بس» برای رایزنی درباره افغانستان
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد