Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سمنان- ايرنا- معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري سمنان گفت: کالاهاي اساسي به اندازه کافي براي توزيع در بازار ايام پاياني امسال ذخيره شده و نگراني بابت کمبود وجود ندارد.

به گزارش ايرنا، حشمت الله عسکري روز شنبه در سيزدهمين نشست شوراي اداري استان سمنان در سالن اجتماعات يادگار امام(ره) استانداري افزود: کالاي اساسي و ميوه شب عيد ذخيره شده براساس برنامه ريزي هاي انجام شده در زمان مقرر توزيع مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: حفظ ثبات، کنترل و تنظيم بازار، حفظ موجودي کالاهاي اساسي در بازار و جلوگيري از ايجاد التهاب در بازار از اهداف ذخيره سازي کالاي اساسي است.
وي برپايي نمايشگاه بهاره از هجدهم تا بيست و چهارم اسفندماه را از ديگر برنامه هاي تنظيم بازار در استان سمنان عنوان کرد و ابراز داشت: عرضه کالاهاي اساسي با اختلاف قيمت با بازار از مزيت هاي نمايشگاه بهاره است.
عسکري تصريح کرد: تشديد نظارت بر عرضه، قيمت و بهداشت در بازار ايام پاياني امسال به منظور حفظ ثبات بازار در دستور کار قرار دارد.
وي با اشاره به در پيش بودن ايام نوروز خاطر نشان کرد: مسئولان و دستگاه هاي خدماتي نظارت دقيق و بازرسي و بازنگري نسبت به مجتمع هاي رفاهي بين راهي، جايگاه سوخت و نمازخانه ها داشته باشند.
وي اضافه کرد: در زمان تعطيلات نوروز جمعيت بيش از حد متعارف از محورهاي مواصلاتي استان سمنان عبور مي کنند برهمين اساس تمهيدات لازم براي تامين سوخت برنامه ريزي شود.
**دستگاه هاي اجرايي بدهي خود را پرداخت کنند
معاون استاندار سمنان در ادامه گفت: دستگاه هاي اجرايي نسبت به پرداخت بدهي خود به دستگاه هاي اجرايي ديگر متعهد باشند و هيچ عذري در اين زمينه پذيرفته نيست.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري سمنان يادآور شد: همه دستگاه هاي اجرايي مشکلات مالي دارند ولي ضرورت دارد دستگاه هاي اجرايي بدهي هاي خود را هر چه زودتر پرداخت کنند تا کار به ميانجيگري نرسد.
به گزارش ايرنا، در سيزدهمين نشست شوراي اداري استان سمنان برخي مديران استاني از جمله حبيب الله خجسته ‌پور به عنوان معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري معرفي شد.
خجسته پور پيش از اين مسئوليت هاي فرمانداري شهرستان خرم آباد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداران کرمانشاه و لرستان و هم چنين خدمت در آموزش و پرورش استان لرستان را در کارنامه دارد.
پيش از اين سعيد ناجي عهده‌ دار معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري سمنان بوده است.
در نشست شوراي اداري درباره ساماندهي مسايل مالي تخصيص و جذب اعتبار در استان سمنان بحث و تبادل نظر شد.
7342/7408
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در معابر اصلی و محلات شهر با یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سامان احمدزاده ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس افکارسنجی صورت گرفته، سال گذشته شهروندان تبریزی رضایتمندی بیشتری از عملکرد شهرداری تبریز در حوزه آسفالت و به نسبت سال‌های گذشته داشته و در همان نظرسنجی یکی ازمطالبه‌های اصلی شهروندان در سال ۱۴۰۳ آسفالت عنوان شده بود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری تبریز برای تحقق مطالبات مردمی افزود: مدیریت شهری تبریز نیز در سال جاری و در راستای احترام به مطالبات شهروندان هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه آسفالت هزینه می‌کند که ۶۰۰ میلیارد تومان در قالب آسفالت اساسی معابر اصلی و ۶۰۰ میلیارد تومان لکه‌گیری اساسی در قالب خدمات محله‌ای هزینه می‌شود.

احمدزاده با اشاره به توزیع ۳۲۲ هزار تن آسفالت در سال گذشته خاطرنشان کرد: سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت‌ریزی اساسی معابر و محلات تبریز هزینه شده است که امسال با توجه به نیازسنجی صورت گرفته رشد قابل توجهی دارد.

وی اضافه کرد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در راستای ارتقای کیفیت و طول عمر آسفالت معابر، نظارت مستمری در مراحل مختلف تولید، انتقال و توزیع آسفالت دارد.

احمدزاده با اشاره به اولویت‌بندی توزیع آسفالت در معابر و محلات شهر تأکید کرد: معابر اصلی شهر و محلاتی که نیاز به آسفالت‌ریزی و یا لکه‌گیری دارند، توسط مناطق دهگانه و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز احصا شده و بر اساس اولویت و نیاز مناطق آسفالت‌ریزی می‌شوند.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، در فروردین ماه سل جاری و علی‌رغم شرایط جوی نامساعد، ۱۴ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در سطح شهر انجام شده است که پیش‌بینی می‌شود از اردیبهشت ماه و تا پایان سال، ماهانه جهش داشته باشد.

کد خبر 747901

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)