Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:22:19 GMT

آنگونه دریبل خوردن بدترین خاطره ام بود (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۷۷۰۳

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع جوان لیورپول، خاطرات تلخی از رویایی با مارکوس راشفورد و منچستریونایتد دارد.


به گزارش "ورزش سه"، فصل قبل و در جریان دیدار منچستریونایتد برابر لیورپول در استادیوم اولدترافورد، مارکوس راشفورد به زیبایی آرنولد را جاگذاشته و موفق به باز کردن دروازه لیورپول شد؛ اتفاقی که خاطره تلخی در ذهن مدافع جوان مرسی سایدی ها بر جای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آرنولد گفت: "می توانم بگویم آن صحنه و دریبل خوردن از راشفورد سخت ترین لحظه دوران ورزشی من تا آن زمان بود اما این اتفاق به من کمک کرد تا بیشتر یاد گرفته، پیشرفت کرده و رو به جلو حرکت کنم.

 

اما به جای اینکه از آن صحنه سرخورده شوم، سعی کردم از آن به عنوان نقطه عطفی برای پیشرفت و بهبود عملکرد دفاعی خود استفاده کنم. دوست نداشتم فکر کنم به اندازه کافی برای بازی کردن در لیورپول کیفیت ندارم و به همین دلیل آن اشتباه را به مثابه راهی برای پیشرفت کردن استفاده کردم. سعی کردم دیگر هرگز چنین اتفاقی رخ ندهد و آن بازی برایم انگیزه بالایی ایجاد کرد و البته کادر فنی نیز راهنمایی های مفیدی در این خصوص به من ارائه دادند.

 

مارکوس راشفورد؟ اگر او همین حالا نیز یک بازیکن درجه یک محسوب نشود، استعداد بالایی دارد و  قطعا می تواند به بالاترین سطح برسد."

 

 

 

 

منچستر یونایتد مارکوس راشفورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد مارکوس راشفورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) صحنه عجیب خوردن خرچنگ با چنگال خود خرچنگ توسط دختر چینی!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # غذای چینی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • چه عواملی در محیط کار استرس‌زا است؟
  • در زمستان پیاز سبز بخورید!
  • فیلیپین: از تجهیزات تهاجمی علیه چین استفاده نخواهیم کرد
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • انتقال فرعون به صلاح همه!
  • دیروز، ایرانی‌های تورنتو با دیدن آرنولد شوارتزنگر، غش و ضعف کردند
  • فیلم| خاک خوردن ۱۱ ساله قطعه نایاب ناوبری هواپیما!
  • (ویدئو) صحنه عجیب خوردن خرچنگ با چنگال خود خرچنگ توسط دختر چینی!
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور