Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - در مراسمی ضمن رونمایی از خدمت جدید بیمه ایران با عنوان بیمه «تأمین رویه های گمرکی»، نخستین قرارداد بیمه تأمین رویه های گمرکی در دو بخش ترانزیت داخلی و بین‌المللی میان کانون سراسری انجمن‌های موسسات حمل و نقل بین المللی و ‌بیمه ایران منعقد شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مدیرکل بیمه‌های مسؤولیت و حمل و نقل بیمه ایران با اعلام این خبر افزود: با این قرارداد همه شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کشورمان از طریق کانون سراسری انجمن‌های موسسات حمل و نقل بین المللی، تحت پوشش بیمه ایران قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجید رحمتی تاثیر این قرارداد را در توسعه صنعت ترانزیت کالا و حتی صنعت توریسم حائز اهمیت دانسته و تصریح کرد: به همراه بیمه رویه های گمرکی سایر پوشش‌های بیمه‌ای مرتبط مانند بیمه حمل و نقل کالا، انواع بیمه مسئولیت برای متصدیان حمل و نقل بین‌المللی اعم از CMR ، فیاتا و ... و طرحهای خاص بیمه ای نیز از سوی بیمه ایران ارائه می شود.

مدیر کل بیمه های مسئولیت و حمل و نقل بیمه ایران، استقبال جامعه بیمه‌گزاران از خدمات بیمه ایران را حاصل اجرای الگوی مشتری مداری و نوآوری و خلاقیت بیمه ایران دانست و از شرکتهای حمل و نقل بین المللی دعوت کرد زیر چتر حمایتی بزرگترین و توانمندترین شرکت بیمه کشور قرار گیرند.

گفتنی است رونمایی و عملیاتی شدن طرح بیمه رویه‌های گمرکی بمناسبت ایام فرخنده دهه فجر، در محل شعبه شمیران بیمه‌ایران صورت گرفت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه ایران پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به‌ گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و ان‌شاءالله سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • چرا گاز ایران به پاکستان نرسید؟
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت