Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@17:24:59 GMT

شن ريزي 380 کيلومتري جاده بين مزارع در بابل

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۸۱۵۸

شن ريزي 380 کيلومتري جاده بين مزارع در بابل

خبرگزاري آريا- مدير جهاد کشاورزي بابل ، در ابتداي انقلاب اسلامي شن ريزي جاده بين مزارع در اين شهرستان پنج کيلومتر بود که پس از چهل سال به 380 کيلومتر رسيده است.

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درشهرستان بابل، سيداحمد طاهري با اشاره به شن ريزي جاده بين مزارع براي دسترسي راحتتر به زمين هاي کشاورزي و استفاده بهينه از منابع گفت: عمليات زيربنايي و خدماتي شن ريزي جاده بين مزارع در شهرستان بابل در مقايسه با ابتداي انقلاب رشد قابل توجهي داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدير جهاد کشاورزي شهرستان بابل ادامه داد: در ابتداي انقلاب اسلامي شن ريزي جاده بين مزارع دراين شهرستان پنج کيلومتر بود که پس از چهل سال به 380 کيلومتر رسيده  است.

وي تصريح کرد: سهولت درحمل و نقل ماشين آلات و ادوات کشاورزي و جابجايي نهاده ها، اياب و ذهاب آسان کشاورزان به مزارع  و دسترسي راحت تر به اراضي شاليزاري براي کاهش هزينه توليد از جمله اهداف و مزاياي احداث شن ريزي بين مزارع است که کشاورزان اين شهرستان از آن برخوردار شدند.    

مدير جهاد کشاورزي شهرستان بابل در خاتمه گفت: از تمام توان و ظرفيت موجود براي رشد و اعتلاي کشاورزي استفاده مي کنيم و اميدوار هستيم به اهداف سازمان که کشاورزي پايدار، توسعه بخش کشاورزي و امنيت غذايي است، برسيم.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شن ريزي 380 کيلومتري جاده بين مزارع در بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید

حسینعلی محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارندگی روزهای گذشته در روستاهای مختلف استان از جمله در بخش بلده، سوادکوه، سیمرغ، میاندورود، نکا، تنکابن، نوشهر و چالوس و غیره آسیب زده است.

وی پی شستگی پل‌ها، رانش محور عباس آباد - رامسر، تخریب سردهنه های کشاورزی، آسیب به باغات توت فرنگی و شالیزارها و آبگرفتگی ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه را از جمله خسارت‌ها بیان کرد.

محمدی گفت: طغیان رودخانه‌های شش رودبار، تالار، سوادکوه و دوآب نیز منجر به بروز خسارت‌ها و آسیب‌هایی نظیر تخریب سردهنه های کشاورزی و آسیب به محصولات توت فرنگی وغیره شده است.

وی افزود: محور امیری در آمل دلیل ریزش سنگ مسدود شده که بازگشایی شده است وآسیب هفت سردهنه کشاورزی در بابل از دیگر مخاطرات بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران یادآور شد: بارندگی بهاری در مناطق مختلف استان سبب بروز خسارت‌هایی به بخش کشاورزی و باغی شده است.

کد خبر 6088465

دیگر خبرها

  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • ۱۵۰۰ هکتار کشتزارِ داورزن زیر کشت محصولات جالیزی رفت
  • کشت چغندرعلوفه‌ای در ۱۰۰ هکتار از مزارع استان قزوین بصورت پایلوت 
  • برداشت چغندر قند در دزفول