Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر‌کل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به اینکه عملیات ساختمانی مسکن مهر در شهرستان‌های کرمان، سیرجان و زرند بیش از ۸۲ درصد پیشرفت دارد گفت: در این سه شهرستان مسکن مهر در ۳۳۷.۸ هکتار زمین احداث شده است. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمد‌مهدی بلوردی امروز ظهر در جلسه شورای مسکن استان کرمان اظهار داشت: طی سه ماه آینده باید عملیات آماده سازی سایت‌های مسکن مهر در شمال استان کرمان به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در بعضی پروژه‌ها عملیات آماده‌سازی به‌دلیل تغییرات هیئت مدیره و یا عدم پرداخت سهم اعضای شرکت تعاونی تکمیل نشده است گفت: در آئین نامه اجرایی هزینه آماده‌سازی 20 میلیون ریال بوده که با توجه به تورم ایجاد شده باید اضافه شود.

مدیر‌کل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان اینکه در سایت‌های مسکن مهر حاجی آباد، 14 هکتاری کرمان، 60 هکتاری زرند، 35 هکتاری ماهان آماده سازی پروژه‌ها مانده است افزود: عملیات ساختمانی مسکن مهر در شهرستانهای کرمان، سیرجان و زرند بیش از 82 درصد پیشرفت دارد.

مصوبه جدید مجلس درباره مسکن مهرگزارش بودجه‌ای| از رایگان‌شدن آب و برق مدارس تا مصوبه جدید درباره مسکن مهروزیر راه و شهرسازی در قم: 400 هزار واحد مسکن مهر جدید در کشور ساخته می‌شود

وی با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت‌ها مانند آب، برق، گاز و فاضلآب در بعضی سایت‌ها 100 درصد اجرا شده است خاطر‌نشان کرد: در پروژه مسکن مهر ماهان احداث شبکه آی و برق 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و شبکه گازرسانی اجرا نشده است.

بلوردی با بیان اینکه اجرای شبکه آب و گاز بعد از آسفالت خیابانها خسارات زیادی دارد و دوباره کاری است گفت: بهتر است قبل از آماده‌سازی سایت و آسفالت خیابانها شرکتهای زیرساختی همکاری کنند و خطوط آب و گاز اجرا شود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های خدمت رسان قبل از اجرای شبکه و در هنگام خرید انشعابات آب، برق، تلفن، گاز و فاضلآب هزینه‌های شبکه را از مراجعین دریافت می‌کنند که باعث تعارض و هزینه مضاعف می‌شود.

مدیر‌کل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌شود پس از انجام مطالعات آماده‌سازی عملیات اجرایی زیرسازی آماده‌سازی شامل خاکریزی و خاکبرداری انجام شود افزود: در این زمان شرکتهای خدمت‌رسان نیز شبکه‌های انتقال زیربنایی را اجرا کنند و بعد از آن عملیات روبنایی آسفالت تکمیل شود.

انتهای پیام/ش

R7860/P1377/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، گفت: پس از ۱۷ سال امکان واگذاری زمین در شهرک صنعتی شماره ۲ زرند با اولویت انرژی‌های تجدیدپذیر فراهم شده است. - اخبار استانها -

حسین میجانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، اظهار داشت: در سفر روز گذشته معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان به شهرستان زرند امکان واگذاری زمین در شهرک صنعتی شماره 2 زرند فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه از سوی رهبر معظم انقلاب سال جدید سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است، گفت: سال‌ها است که رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری شعار سال، مباحث اقتصادی را مورد تاکید قرار دادند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره 2 زرند سال 1386 تملک شده بود، اما مشکلات و موانعی بر سر راه واگذاری زمین در این شهرک وجود داشت، ادامه داد: 17 سال امکان واگذاری زمین در این شهرک وجود نداشت.

وی افزود: از یک سال گذشته با محوریت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمان، تیم اقتصادی استان و معاون اقتصادی استاندار کرمان پیگیری لازم برای رفع این موانع و مشکلات انجام شد.

میجانی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر توسط همکاران ما زیرساخت‌های این شهرک اصلی شامل آب، برق، گاز و راه دسترسی فراهم شده است، گفت: به دلیل مخالفت حفاظت محیط زیست مجوز استقرار و بهره‌برداری واحدهای صنعتی این شهرک صادر نشده است.

وی با بیان اینکه چهار مرحله بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی شهرک صنعتی شماره 2 زرند انجام شد، ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده 27 فروردین ماه امسال مجوز احداث و بهره‌برداری این شهرک صادر و پس از 17 سال امکان واگذاری زمین در این شهرک فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان با اشاره به اینکه فاز دوم این شهرک به میزان 30 هکتار تا رده سه زیست محیطی صادر شده است، افزود: فاز دوم شهرک با اولویت انرژی‌های تجدیدپذیر به متقاضیان بومی و غیربومی فراهم است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • سایت‌های مسکن در چهار شهر کرمان آماده واگذاری است
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • آماده شدن سایت های مسکن در چهار شهر استان کرمان
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح