Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:45:14 GMT

بازرس کل جدید استان کردستان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۹۳۹۶

بازرس کل جدید استان کردستان منصوب شد

بازرس کل استان کردستان در حکمی از سوی قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور منصوب شد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی در حکمی «حسین مرادی‌وحدت» را به سمت بازرس کل استان کردستان منصوب و از زحمات محمودرضا مهرورز بازرس سابق تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین مرادی‌وحدت پیش از این یکی از قضات دادگاه تجدید نظر استان بود که فردا صبح در آئینی با حضور محمد آقاجری معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی‌کل کشور و مسئولان استانی جایگزین مهرورز می‌شود.

مدیرکل جدید سازمان بازرسی استان بوشهر معرفی شدمدیرکل جدید سازمان بازرسی استان گلستان معرفی شدبازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

گفته می‌شود، محمودرضا مهرورز بازرس سابق کردستان به‌عنوان بازرس کل استان آذربایجان‌غربی مشغول فعالیت می‌شود.

انتهای پیام/ش

 

R7848/P/S6,66/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به منظور بررسی میزان آمادگی این استان در حوادث غیرمترقبه سفری یک روزه به استان کرمانشاه خواهد داشت.

وی افزود: هدف از این سفر بررسی مجموعه موضوعات و آخرین اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران در کرمانشاه است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به برنامه‌های این سفر اشاره کرد و گفت: قرار است رئیس سازمان مدیریت بحران بازدیدی از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب داشته باشد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات ساخت و ساز در منطقه قرار بگیرد.

یگانه افزود: بازدید از بافت فرسوده، بررسی آخرین اقدامات انجام شده و روند پیشرفت ساخت و ساز در این مناطق و بازدید از آبشوران به عنوان یک نقطه حادثه خیز در شهر کرمانشاه از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت جلسه ستاد مدیریت استان کرمانشاه با ریاست دکتر نامی و حضور مدیران استانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6088989

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو