Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نمایندگان به وزیر اقتصاد درباره ضرورت ترخیص ۱۷ هزار تن گوشت دپو شده در گمرک بندرعباس را قرائت کرد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(شنبه 4 اسفند) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخالفت مجلس با سهمیه‌بندی بنزین در سال 98مجوز مجلس به دولت برای فروش اموال غیرمنقول

 

** تذکر سیدحمایت میرزاده، نماینده گرمی به وزیر فرهنگ: علت بی‌توجهی هموطنان آذری زوار عتبات که مورد حمله تروریستی بوده و شهید و مجروح شدند، چیست.

**تذکر سیده فاطمه ذوالقدر، نماینده تهران و سیدمصطفی ذوالقدر نماینده میناب، رودان، به وزیر اقتصاد: ضرورت ترخیص 17 هزار تن گوشت دپو شده در گمرک بندرعباس در چارچوب قوانین و مقررات با لحاظ اولویت و توزیع آن تحت نظر ستاد مدیریت تنظیم بازار.

** تذکر اسدالله عباسی، نماینده رودسر، املش به وزیر صنعت و معدن: دستور رسیدگی فوری به علت تعطیلی کارخانجات ریسندگی املش و کارخانه‌های شمال پلاستیک چابکسر و رفع مشکلات در اسرع وقت.

** تذکر محمدمهدی زاهدی، نماینده کرمان، راور به وزیر صنعت و معدن و جهاد و اقتصاد و دارایی: کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان به علت عدم وجود نقدینگی تاکنون هزار نفر را تعدیل کرده و حقوق 4 ماهه کارگران را نپرداخته است لطفا تلاش کنید از تعطیلی کامل کارخانه جلوگیری شود.

** تذکر احد آزادی خواه نماینده ملایر به وزیر بهداشت و درمان: ضرورت رسیدگی عاجل به نیازمندی‌های مراکز درمانی روستاها.

** تذکر احمد مرادی، نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد، خمیر به وزیر نیرو: شهرستان پارسیان جزء لاینفک استان هرمزگان می‌باشد جنابعالی در سخنان خود در پروژه آبرسانی به شهرستان از طریق دریا به اشتباه از این شهرستان نام بردید.

** تذکر علی محمد مرادی، نماینده مردم قروه، دهگلان به وزیر دفاع: چرا در اعمال مناطق عملیاتی در خصوص شهرستان‌های مختلف تبعیض قائل شدید.

* تذکر نظر افضلی، نماینده نهبندان، به وزیر جهاد کشاورزی و صنعت و معدن: بازنگری در مورد ممنوعیت صادرات کارخانجات خوراک دام و طیور خراسان جنوبی و شهرستان سربیشه به کشور افغانستان.

** تذکر سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود به وزیر آموزش و پرورش: علت کاهش حق‌الزحمه سرباز معلمان چیست.

** تذکر علیم یارمحمدی، نماینده مردم زاهدان به وزیر دادگستری: افزایش بی‌رویه قیمت خودرو و ارزاق بالاخص گوشت در چند روز اخیر کمر مردم را خم نموده است چرا سازمان تعزیرات نظارتی در این زمینه ندارد.

** تذکر شهباز حسن پور بیگلری، نماینده مردم سیرجان، بردسیر به وزیر کشور: تشکیل شورای ترافیک جهت جلوگیری از تلفات راه‌های جاده‌ای در پایان سال در شهرستان سیرجان. تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد: تعیین تکلیف وضعیت استخدامی کارکنان فرهنگ و ارشاد شهرستان‌های سیرجان و بردسیر و تخصیص اعتبار جهت پروژه‌های فرهنگی که تبدیل به آثار تاریخی گردیده است. به وزیر راه و شهرسازی: تعیین تکلیف جاده‌های شهرستان سیرجان. به وزیر تعاون: تعیین تکلیف حقوق کارگران.

** تذکر علیم یارمحمدی، نماینده مردم زاهدان، به وزیر بهداشت: انتصاب یک سرباز وظیفه به عنوان مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان چه توجیهی دارد.

** تذکر داود محمدی، نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز به رئیس جمهور: ضرورت پرداخت عیدی خانواده شهدا و جانبازان و پرهیز از نگاه تبعیض آمیز به این عزیزان.

** تذکر امیر خجسته،نماینده مردم همدان، فامنین به وزیر راه و شهرسازی: فرودگاه بین‌المللی همدان به دلیل سوء مدیریت در وزارتخانه تعطیل و برخی پروازها در شرف تعطیلی است مردم را از بلاتکلیفی درآوردید.

** تذکر شهاب نادری، نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، روانسر به وزیر نیرو: اجازه غارت آب‌های کرمانشاه داده نشود.

انتهای‌پیام/

 

R1385/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون های مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون های مجلس کمیسیون های مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات

نماینده ولی‌ فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از دخالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در انتصابات استان انتقاد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: نمی‌گوییم یک عده‌ای باشند و عده دیگری نباشند، اما همه حرف ما این است که باید افراد متعهد و متخصص در رأس امور باشند و امروز چشم همه آزادگان جهان به انقلاب اسلامی است و باید آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب به هر صورت حفظ شود. مسائل کلان زیادی پیرامون ما وجود دارد و نباید اهداف عالیه خود را فدای مسائل کوچک کنیم و نباید اهداف عالیه انقلاب را فدای مسائل انتخاباتی و مدیرکل شدن خودمان کنیم مسائل امروز ما بسیار فراتر از این موضوعات است.

وی تصریح کرد: هرچند بی‌مهری‌ها و بی‌تدبیری‌ها در جاهایی وجود دارد ما در جلسات عمومی و خصوصی این مسائل را به کرات گفته‌ایم در سفر ریاست جمهوری نیز این مسائل به رئیس جمهور گفته شد و واقعیت امر باید هر چیزی سر جای خودش باشد نمایندگان کار خودشان را انجام دهند و استانداران نیز کار خودشان را کنند و تصمیم‌گیر باید استاندار باشد و دولت و استاندار خودشان برای مسائل اجرایی تصمیم بگیرند. از سوی دیگر باید کارها به دست افراد متعهد و متخصص سپرده شود هر جا ضرر کرده‌ایم به دلیل مدیریت افراد غیر متعهد و غیرمتخصص بوده است در کشور و در استان هم انقلابی متعهد و متخصص کم نداریم.

وی در پاسخ به گلایه‌های اعضای شورای ائتلاف مبنی بر مدیریت‌های ضعیف افزود: ما هم در مورد چنین مسائلی خیلی گفته‌ایم باز هم می‌گوییم اما جایگاه ما مربوط به عزل و نصب‌ها نیست جاهایی که می‌بینیم مسئله انقلاب است و مصالح انقلاب در خطر باشد خیلی سریع اظهار نظر می‌کنیم و ورود کرده و تعارف هم نداریم گاهاً نهیب هم می‌زنیم و در جاهایی ممکن است حتی ما را هم متهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به اعضای شورای ائتلاف با بیان این که شما یک جریان سیاسی شناسنامه‌دار هستید، گفت: می‌توانید صدای خود را به خوبی به مسئولان کشوری و استانی برسانید.

وی در پاسخ به گلایه‌های اعضای شورای ائتلاف مبنی بر برخی از مشکلات در انتخابات گفت: هر چند ممکن است در هر انتخاباتی مشکلاتی وجود داشته، اما اصل مهم مشارکت مردم استان است که رتبه اول کشور را به خودشان اختصاص دادند.

حسینی همچنین در خصوص انتقاد از نمایندگان استان که در همه مسائل دخالت می‌کنند و بسیاری از مشکلات مربوط به آنان است، خاطرنشان کرد: البته باید یک بعد قضیه را هم در نظر گرفت در خیلی از استان‌ها نمایندگان کار را رها کردند اما نمایندگان در کهگیلویه و بویراحمد همواره به دنبال اعتبارات هستند.

امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این دولت کارهای زیربنایی بسیار زیادی انجام داده و مقام معظم رهبری هم از این دولت رضایت دارند، یادآور شد: در بحث مدیریت‌ها اشکالات جدی است به رئیس جمهور هم گفتیم و دخالت آنها را متذکر شدیم و به رئیس جمهور گفتیم که مشکل دخالت نمایندگان و همچنین تورم دو مشکل جدی است که این دولت باید به آن رسیدگی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش