Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@00:13:10 GMT

عرضه نیاز‌های اساسی شهروندان از ۲۰ اسفند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۰۲۰۴

عرضه نیاز‌های اساسی شهروندان از ۲۰ اسفند

فرماندار تهران گفت: در نمایشگاه‌های بهاره که از ۱۵ تا ۲۵ اسفند برگزار می‌شود، انواع نیاز‌های اساسی مردم در ایام شب عید نظیر پوشاک، مایحتاج ایام پایانی سال عرضه خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع استانداری تهران، عیسی فرهادی، فرمانداری ویژه شهرستان تهران و معاون استاندار با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در ایام پایانی سال در پایتخت اظهار کرد: اکنون برگزاری سه نمایشگاه بهاره در مراکز مصلای امام خمینی (ره) خاوران و بوستان ولایت مصوب شده و توسط اتاق اصناف تهران در دستور کار اجرا قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این نمایشگاه‌های بهاره که از ۱۵ تا ۲۵ اسفند ماه برگزار می‌شود، انواع نیاز‌های اساسی مردم در ایام شب عید نظیر پوشاک، مایحتاج ایام پایانی سال و اقلام خوراکی نظیر گوشت قرمز، گوشت سفید و سایر کالا‌های ضروری با نرخ متعارف و با نظارت دستگاه‌های ذیربط به شهروندان عرضه خواهد شد.

فرماندار شهرستان تهران همچنین تصریح کرد: تاکنون برگزاری این سه نمایشگاه در دستور کار بوده و برگزاری دو نمایشگاه دیگر به کشش بازار و اعلام نیاز اتاق اصناف در آینده بستگی دارد.

فرهادی یادآور شد: همچنین تمدید مدت برپایی این نمایشگاه‌ها نیست به استقبال شهروندان و روند عرضه و تقاضا در بازار مربوط می‌شود.

معاون استاندار تهران در پایان نیز ضمن اشاره به عرضه میوه شب عید در پایتخت خاطرنشان کرد: عرضه این مایحتاج شهروندان در ایام پایانی سال از بیستم اسفند ماه در محل میادین میوه و تره بار شهرداری و سایر مراکز معرفی شده توسط سازمان جهاد کشاورزی در تهران صورت می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرماندار تهران اقلام خوراکی گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود

علی باستین در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ایران اکسپو ۲۰۲۴ از ۸ اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود اظهار داشت: در این نمایشگاه، فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری و به ویژه زنجیره ارزش محصولات راهبردی توسط استان‌های کشور ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش ۲ محصول راهبردی خرما و آبزیان عرضه می‌شود خاطر نشان کرد: از بخش خصوصی فعال استان تقاضا دارم در این نمایشگاه بین‌المللی حضور پیدا کنند چراکه از ۷۰ کشور خارجی نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و فعالان اقتصادی در حوزه تجارت و سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر تأکید کرد: با زمینه‌ای که در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ فراهم شده، با برگزاری نشست‌های دوطرفه نسبت به شناسایی فرصت‌ها، نیاز‌هایی که از سایر کشور است و کشور‌هایی که نیازمند محصولات ما هستند اقدام شود و زمینه توسعه مبادلات بازرگانی، اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را فراهم کنند.

باستین اضافه کرد: قرار است در نمایشگاه ایران اکسپو نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با استان‌های دیگر در زمینه‌های مختلف بهره برده شود و هم اینکه زمینه‌ای فراهم تا منجر به انعقاد قرارداد با دیگر کشور‌ها هم شود.

وی ادامه داد: از همه دستگاه‌های متولی استان بوشهر دعوت شده و آمادگی کامل در بخش‌های مختلف وجود دارد و ان‌شاءالله برگزاری ایران اکسپو ۲۰۲۴ و اهدافی که پیگیری شده، منجر به نتیجه شود و دستاورد‌های خوبی را به همراه داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه برای حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و صادرات هیچ محدودیتی در نمایشگاه یاد شده نیست گفت: بر اساس اطلاعات کسب شده تاکنون بین ۱۵ تا ۲۰ نفر از فعالان بخش خصوصی تولیدی و اقتصادی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه غرفه گرفته‌اند و ان‌شاءالله با حضور خود و تعامل و نشست‌ها با تجار خارجی و داخلی و سرمایه‌گذاران از این فرصت بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند