Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@14:20:00 GMT

دستگیری13نفردر رابطه باحادثه‌تروریستی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۰۴۳۱

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون در ارتباط با حادثه تروریستی محور «خاش- زاهدان» ۱۳ تن دستگیر شده‌اند. ناطقان: به نقل از دادگستری سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده دستگیرشدگان حادثه تروریستی محور «خاش- زاهدان» اظهار داشت: طی چند روز گذشته چندین دستگیری داشتیم که بعضی از آنان متهم، برخی مظنون و برخی نیز ارتباط شان با حادثه کاملا مشخص است که در حال حاضر پرونده قضایی آنان درحال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: باید تحقیقات اولیه و نهایی انجام شود تا بتوانیم به طور کلی درباره دستگیرشدگان این حادثه صحبت کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه تاکنون ۱۳ تن در این ارتباط دستگیر شده اند، بیان کرد: در رابطه با خانم های دستگیر شده در ارتباط با حادثه تروریستی محور «خاش- زاهدان» نیز باید اشاره کنیم که تحقیقات لازم انجام گرفته و یکی از آنان در حال حاضر آزاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضا با جدیت پیگیر این حادثه است، تصریح کرد: تحقیقات روی این پرونده ادامه دارد و تا دستگیری تمامی عوامل تاثیرگذار در پرونده و برچیده شدن تروریست ها ادامه پیدا خواهد کرد. منبع: فارس برچسب ها: حادثه تروریستی ، محور خاش ، دستگیری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حادثه تروریستی محور خاش دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!

گوشی قاپ موتورسواری که با هجوم به سوی شهروندان،قصد داشت از چنگ قانون بگریزد،درحالی با شلیک پلیس دستگیر شد که همدست وی از صحنه حادثه گریخت.

به گزارش خراسان، ماموران کلانتری سپاد مشهد هنگام گشت زنی در اطراف مراکز تجاری، ناگهان متوجه موتورسواری شدند که گوشی آیفون زن مسافری را در خیابان بهارستان چنگ زد و به همراه راکب موتورسیکلت از صحنه حادثه گریختند اما راکب که دچار اضطراب شده بود در یک لحظه کنترل موتورسیکلت را از دست داد و هردو نفر واژگون شدند.

درهمین حال مال باخته به همراه اعضای خانواده اش به طرف دزدان گوشی قاپ دویدند ولی یکی از آن ها قمه ای را از زیر لباس هایش بیرون کشید و به سمت شهروندان هجوم برد.

از سوی دیگر نیروهای گشت انتظامی بلافاصله با مشاهده این صحنه، وارد عمل شدند و با شلیک تیر هوایی، دزد خشن را مجبور کردند تا قمه را روی زمین بیندازد. دقایقی بعد حلقه های قانون در حالی به دستان سارق 20 ساله گره خورد که همدست وی با استفاده از تاریکی شب از صحنه حادثه گریخت.

با انتقال وی به مقر انتظامی، بازجویی های تخصصی از این سارق حرفه ای با دستور سرهنگ جوادیعقوبی (رئیس کلانتری سپاد)آغاز شد و تلاش افسران دایره تجسس برای دستگیری همدست فراری وی ادامه یافت.

دیگر خبرها

  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی
  • پرونده قاچاق دختران و بازداشت ۸تصویربردار در این ارتباط / سخنگوی فراجا تشریح کرد
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!