Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، یورونیوز گزارش داد؛ اطلاعاتی که از سوی مرکز آمار اتحادیه اروپا «یوروستات» منتشر شده است نشان می‌دهد نرخ ازدواج در سراسر اتحادیه اروپا رو به کاهش است و در مقایسه با سال ۱۹۶۵ میلادی نزدیک به ۵۰ درصد کمتر شده است؛ در مقابل نرخ طلاق تقریبا دو برابر شده است.

 

بر اساس این اطلاعات در لیتوانی در سال ۲۰۱۷ میلادی بطور متوسط از هر ۱۰۰۰ نفر ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ نفر ازدواج کرده‌اند. کمترین نرخ ازدواج نیز در اسلوونی به ثبت رسیده است؛ در این کشور بطور متوسط از هر ۱۰۰۰ نفر ۳.۱ نفر ازدواج کرده‌اند.


کشورهای غرب اروپا از جمله ایتالیا، لوکزامبورگ، پرتغال، فرانسه، اسپانیا، هلند و بلژیک نیز کمترین نرخ ازدواج به ثبت رسیده را دارند.

 

نکته جالب در این آمارها این است که این گزارش نشان می‌دهد با فروکاسته شدن  ارزش ازدواج و کانون خانواده در اروپا، در سال ۲۰۱۶ میلادی در سراسر اتحادیه اروپا شمار زاد و ولد کودکان در خانواده‌هایی که زوج‌ها بدون ازدواج با هم زندگی می‌کنند بیش از شمار زاد و ولد در خانواده‌هایی بوده است که با ازدواج رسمی شکل گرفته‌اند.

 

گفتنی است، فرهنگ غربی با آزادی افسار گسیخته جنسی عجین شده است و نقش خانواده و کانون خانواده به عنوان محل رسمی روبط عاطفی همسران و محل تمتعات جنسی همسران به شدت کاهش یافته است.  این اتفاق موجب کاهش نرخ ازدواج و افزایش طلاق شده است. همچنین این مطلب باعث افزایش زندگی دو جنس مخالف بدون ازدواج شده است که به ازدواج سفید معروف شده است. در این زندگی خانواده هیچ گونه جایگاهی ندارد بلکه دو جنس مخالف  که به اصطلاح ایرانیان «دوست دختر و پسر» نامیده می‌شود تا زمان دلخواه در یک خانه زندگی می کنند و در زمان دلخواه یکدیگر را ترک می‌کنند.

 

لازم به ذکر است که این فرهنگ غربی که تبعات بی‌شماری از جمله تعداد زیاد فرزندان بی‌سرپرست و بد سرپرست و افزایش بزهکاری شدید در بین کودکان را در جامعه به دنبال داشته است توسط رسانه‌های معاند و غربی در حال اجرا در کشورهای اسلامی و حتی ایران اسلامی است.

 

به عنوان نمونه بارها رسانه اروپایی رادیو زمانه و وبسایت این رسانه برنامه‌هایی در تبلیغ ازدواج سفید و ذکر محاسن آن و ترویج این فرهنگ در ایران داشته است. یا به عنوان نمونه بارها شبکه من و تو در مورد محاسن افزایش طلاق و رهاکردن زندگی رسمی به دلیل خسته شدن از همسر قانونی و شرعی برنامه هایی داشته است.

 

با صرف نظر از تبعات معنوی و ممنوعیت‌های شرعی و قانونی این قبیل مسائل در کشورهای اسلامی از جمله ایران، باید گفت، برخلاف آنچه این رسانه‌ها از مزایای ازدواج سفید، یا طلاق منتشر می‌کنند، این آمار و آمارهای دیگر از کشورهای اروپایی و آمریکا نشان می‌دهد که این آزادی‌های افسار  گسیخته و برخواسته از امیال شهوانی چالش‌های جدی و تبعات منفی اجتماعی و فرهنگی زیادی برای جامعه و مردم آن جامعه دارد.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: رادیو زمانه من و تو اروپا ماهواره طلاق ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است

یکی از منابع دیپلماتیک اعلام کرد، مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است.

به گزارش ایسنا، پس از ماه‌ها رایزنی، اتحادیه اروپا اوایل سال جاری میلادی برای تصویب کمک‌های «غیر کشنده» از «موسسه صلح اروپایی» خود که یک صندوق ویژه‌ برای تقویت ظرفیت دفاعی شرکای اتحادیه اروپاست، اقدام کرد.

به نقل از پایگاه خبری azatutyun، پیش‌نویس این طرح مربوط به اواسط آوریل سال جاری میلادی درخواست مبلغ ۱۱ میلیون دلار را برای ارائه به ارتش ارمنستان در دو سال و نیم آتی دارد. این مبلغ قرار بود با هدف برپایی یک بیمارستان صحرایی و دیگر تاسیسات لجستیکی برای یکی از واحدهای نظامی در نظر گرفته شود. اختصاص این مبلغ نیازمند تایید و حمایت تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپاست.

یکی از منابع اروپایی که خواست نامش فاش نشود، گفت، مجارستان هفته‌هاست که این تصمیم را وتو کرده و خواستار تخصیص کمک‌های مشابه به جمهوری آذربایجان شده است. سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا به امید غلبه بر این بن بست، در حال بررسی خواسته‌های بوداپست هستند.

اوایل آوریل سال جاری میلادی، الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان به قدرت‌های غربی بابت مسلح کردن ایروان هشدار داده بود.

علی‌اف مدت‌هاست که با ویکتور اوربان،‌ نخست وزیر مجارستان روابط گرمی دارد.

مجارستان برخلاف دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا از باکو در قضیه درگیری قره باغ دفاع کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بورل: موجودیت اوکراین به غرب وابسته است
  • نگاهی به تغییرات جدید در جامعه ژاپن با محوریت خانواده‌های ژاپنی
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • آمریکایی‌ها درباره حقوق بشر فقط لفاظی می‌کنند
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • باید از هر فرصتی برای بیان حقایق استفاده کنیم
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است