Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه امروزه بانوان در بخش‌های مختلف با آرامش در حال فعالیت هستند گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی نیازمند اعتبارات مناسب ومطلوب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «آیت الله رسول فلاحتی» امروز (شنبه، 4 اسفند) در دیدار جمعی از اعضای بسیج جامعه زنان به مناسبت در پیش بودن بزرگداشت هفته زن که در سالن اجتماعات مصلی رشت برگزار شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی به زنان هویت بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه حکومت پهلوی هویت زن مسلمان را از جامعه ایرانی گرفته بود گفت: در دوران پهلوی مردم با ذلت زندگی می‌کردند، رژیم دیکتاتوری به کرامت انسان توجهی نداشت.

 

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی جایگاه زن را در دنیا تبیین و هویت زن مسلمان را به معنای خاص و عام در جهان احیا کرد.

 

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه بانوان بعد از انقلاب فعالیت‌های چشم‌گیری در بخش‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از خود نشان دادند افزود: بستر سیاسی و حاکمیتی برای بانوان بعد از انقلاب مهیا شد، انقلاب اسلامی طلایی‌ترین دوران زن در قبل و پس از اسلام است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه فعالیت زنان در کنار مردان ارمغان انقلاب بود خاطرنشان ساخت: امروزه زنان با امنیت و آرامش در جامعه در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف در حال فعالیت هستند.

 

وی به ترفندهای دشمنان علیه شیعیان و مسلمانان پرداخت و تصریح کرد: امروزه دشمنان اسلام با هزینه‌های میلیاردی در صدد براندازی انقلاب اسلامی هستند.

 

آیت الله فلاحتی اضافه کرد: امروزه 2 هزار سایت به صورت شبانه‌روز علیه جمهموری اسلامی ایران و شیعه در دنیا در حال فعالیت است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه بانوان الگوی چون ائمه اطهار و فاطمه زهرا (سلام الله علیها )  دارند گفت: فرهنگ عفت، حجاب و هویت زن باید در جامعه اسلامی ترویج شود.

 

وی به کمبود اعتبارات فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی نیازمند اعتبارات مناسب و مطلوب است.

 

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: با ترویج و ارتقاء برنامه‌های فرهنگی از گسترش فرهنگ بی بند و بار غربی در جامعه جلوگیری شود.

 

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب حادثه تروریستی زاهدان خبرگزاری شبستان مجلس آیت الله مومن مقام معظم رهبری استان بوشهر اردبیل حضرت عباس توطئه های دشمنان بانوان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور

 فرمانده انتظامی کردستان در جمع فعالان سیاسی، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای امنیت بیان داشت: دشمنان اسلام با هدف قراردادن موضوع عفاف و حجاب، در جامعه درصدد ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه هستند.

سردار علی آزادی افزود: تضعیف عفاف و حجاب در جامعه زمینه ساز کاهش امنیت است و استحکام بنیان خانواده را به خطر می‌اندازد.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت طرح نور نیازمند حمایت مردمی است، بیان داشت: اجرای طرح نور در جامعه، طبق قانون خواسته مسئولان و مطالبه عمومی مردم برای مقابله با ناهنجاری می‌باشد.

سردار آزادی در ادامه با قدردانی از تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در اجرای طرح نور، از علما، احزاب سیاسی و مردم که در این طرح مهم همانند دیگر ماموریت با پلیس همراهی، مشارکت نموده اند، تشکر و قدردانی کرد.

 در این جلسه جمعی از فعالان سیاسی استان ضمن بیان نکته نظرات خود از اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت و از اقدامات پلیس استان در این خصوص و ایجاد امنیت و آرامش روانی شهروندان تقدیر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است