Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@01:17:06 GMT

منصوریان؛ کسی که از جنس خودمان است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۲۰۶۵

منصوریان؛ کسی که از جنس خودمان است

فردا تیم فوتبال ذوب آهن در حالی به مصاف استقلال می‌رود که روی نیمکت علی رضا منصوریان بازیکن و ستاره سابق استقلال قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بدون هیچ شکی شنبه 4 اسفند 1397 علی رضا منصوریان هر کجایی که باشد نمی‌تواند شب آرامی را سپری کند.


چه بخواهیم چه نخواهیم علی منصوریان یک نام معمولی در تاریخ باشگاه استقلال نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که برای درک یک بازیکن باید حتماً در عصرآن بازیکن حضور داشته باشی. روزهایی که او با تکنیک نابش و با پا عوض کردن‌های بی نقصش در جام ماه رمضان دل هرهواداری را برد و خیلی زود تبدیل به شماره‌ای هفده ای شد که مدت‌ها بود در سکوها  در جستجوی یک ستاره به دنبالش می‌گشتیم.


 منصوریان برای مدت‌ها تنها نماینده استقلالی‌ها در محبوب‌ترین نسل تیم ملی به شمارمی آمد و تابلوی  تعویضش تلخ‌ترین قاب جهان بود.

 

 


 اغراق نیست اگر بگوییم شاید خیلی از افراد درابتدای جذب  به فوتبال صرفاً به خاطر منصوریان استقلالی شدند و چه بسیار  کسانی که به خاطر دیدن فوتبال او پا به ورزشگاه می‌گذاشتند.


 می‌خواهم پایم را فراتر بگذارم و ازاولین حضورش در استقلال که به عنوان یک جوان محجوب و دوست داشتنی از پارس خودرو به استقلال آمد تا آخرین روز فوتبالش که در فینال جام حذفی ازدنیای فوتبال خداحافظی کرد را عصر منصوریان بنامیم چرا که محضرش را درک کردیم.


به انتظار بازگشتش به عنوان سرمربی استقلال تمام فصل را پشت سرگذاشتیم تا با استقبالی بی نظیر به اوخوش آمد بگوییم. اما روزگار بر وفق مراد پیش نرفت تا در یکی از تاریک‌ترین شب‌های استقلال او  را به عنوان سرمربی استقلال یافتیم.


  حالا امشب علیرضا  منصوریان با مرور تمام این خاطرات تلخ و شیرین که خاصیت دنیای فوتبال است شب را به صبح می‌رساند تا یک بار دیگر چشم در چشم کسانی شود که عمرش را به پای آن‌ها گذاشته است.


 اینکه فردا او با چه رویکردی رو به روی تیم سابقش قرار می‌گیرد اهمیت چندانی ندارد، مهم آن است که فوتبال استاد چیدن  این پازل‌هایی است که از دست هیچ پدیده‌ای ساخته نیست.

 

کیاوش عزیزی

علیرضا منصوریان (سرمربی) ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است

سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش تأیید کرد که باشگاه بایرن مونیخ با او تماس گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رالف رانگنیک که گفته می‌شود اصلی‌ترین گزینه بایرن مونیخ برای جانشینی توماس توخل در پایان فصل جاری است، در واکنش به شایعات مطرح شده در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش و نسبت دادن او به حضور روی نیمکت باواریایی‌ها، به سایت «90minuten» اتریش گفت: تماسی از جانب بایرن مونیخ با من گرفته شد که این موضوع را به اتحادیه فوتبال اتریش اطلاع دادم.

سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال اتریش تصریح کرد: ما رابطه بسیار قابل اعتمادی داریم (اشاره به رابطه‌اش با اتحادیه فوتبال اتریش ). تمرکز من روی تیم ملی اتریش است. ما کاملاً روی یورو 2024 متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم و در حال حاضر دلیلی وجود ندارد که به طور فشرده و ملموس به بحث‌های مطرح شده فکر کنیم.

اتریش در گروه D مسابقات یورو 2024 با تیم‌های لهستان، هلند و فرانسه همگروه است. سرمربی پیشین  هانوفر، اشتوتگارت، شالکه، هوفنهایم، لایپزیگ و منچستریونایتد در صورت توافق با بایرنی‌ها، می‌تواند پس از مسابقات یورو 2024 هدایت باواریایی‌ها را برعهده بگیرد.

رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد

تیم تحت هدایت توماس توخل قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کرد و در دور دوم جام حذفی آلمان هم از گردونه رقابت‌ها حذف شد، هر چند باواریایی‌ها با راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هنوز نسبت به کسب یک جام در فصل جاری امیدوار هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • باید با قلبمان بازی کنیم