Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@01:24:37 GMT

شکایت حفاری از گیتی‌پسند به کمیته انضباطی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۲۰۸۶

شکایت حفاری از گیتی‌پسند به کمیته انضباطی

باشگاه حفاری از گیتی‌پسند به دلیل نقض قانون شکایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مسئولان حفاری اعتقاد دارند حضور رضا لک روی نیمکت گیتی‌پسند با توجه به محرومیت این مربی غیر قانونی بوده و به همین دلیل از این اقدام به کمیته انضباطی شکایت کردند.

 

کاظمی سرپرست حفاری در این خصوص گفت: ساعت ۱۱:۲۶ در سایت فدراسیون رای کمیته‌ی انضباطی با دستور موقت صادر شد که آقای عراقی‌زاده قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند و آقای لک سرمربی تیم گیتی‌پسند از هر گونه فعالیت ورزشی محروم تا اطلاع ثانوی محروم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی سایت رسمی فدراسیون دستور موقت را اعلام کرده که هیچ احدالناسی نمی‌تواند آن را تغییر دهد مگر همان شخصی که آن دستور را صادر کرده است.

سرپرست حفاری تاکید کرد: آقایان تحت هیچ شرایطی نباید روی نیمکت قرار می‌گرفتند تا شنبه که به کمیته‌ی انضباطی بروند و از خود دفاع کنند. در نتیجه با استناد به سایت رسمی فدراسیون و دستور موقت شخص آقای حسن‌زاده حضور آقای عراقی‌زاده و آقای لک روی نیمکت خلاف قانون بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سرمربی بودن آقای لک و تاثیرگذاری حضور ایشان روی نیمکت بر روی نتیجه از آقای حسن‌زاده خواهش می‌کنم با توجه به اینکه این دستور صریح بوده و نقض شده لطفا پیگیری کنند.

 

فوتسال شرکت ملی حفاری ایران صنایع گیتی پسند اصفهان لیگ برتر فوتسال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال شرکت ملی حفاری ایران لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

طرفداری| مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا