Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:22:53 GMT

خرداد ۹۸ کرمانشاه میزبان جشنواره ملی پویانمایی است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۲۱۱۲

خرداد ۹۸ کرمانشاه میزبان جشنواره ملی پویانمایی است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد عظیمی عصر امروز در شورای اداری استان کرمانشاه اظهار داشت: در اواخر خرداد ماه سال ۹۸ جشنواره ملی پویانمایی و کارهای عروسکی که یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی و رسانه ای است به میزبانی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره بر اساس پیگیری استاندار کرمانشاه و با این استدلال که بعد از زلزله مردم استان نیاز به نشاط دارند تصمیم بر این گرفته شد که این جشنواره در این استان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز تولید و فنی سیما گفت:‌ در این جشنواره تمام افرادی که در صدا و سیما، بخش خصوصی و افرادی که در زمینه پویانمایی صاحب تخصص هستند به داوری خواهند پرداخت و در نهایت افراد برگزیده معرفی خواهند شد.

عظیمی ادامه داد: هنرمندان در سطح عالی در این همایش شرکت خواهند کرد که می‌توانند ظرفیت‌ها و ملاحظاتی را به همراه داشته باشند و بسیار علاقه‌مند هستیم که استان کرمانشاه نهایت استفاده را از این همایش را ببرد.

وی تصریح کرد: حدود ۱۰۰۰ مهمان از هنرمندان تراز اول برای این همایش وارد استان کرمانشاه خواهند شد و یک جامعه میلیونی به دلیل محبوبیت این هنرمندان می توانند سفیران خوبی برای معرفی چهره ستبر این استان باشند.

رئیس مرکز تولید و فنی سیما علاوه بر میزبانی باید سعی کنیم ظرفیت های استان را معرفی کنیم چرا که صدا و سیما این رویداد را از طریق شبکه های ملی و فرامرزی، ماهواره ای، رادیویی و ... پوشش خواهد داد و لذا می توانیم به صورت مجانی ظرفیت های استان را معرفی کنیم.

عظیمی با بیان اینکه لازم است کارگروهی به این منظور هر چه سریعتر تشکیل و در آن شاخصه های برجسته استان تبیین و مطابق آن استان معرفی شود، گفت: مطالبه مردم استان این است که همایش فقط متمرکز به مرکز استان نباشد بلکه در کل شهرستانها نیز این همایش برگزار شود و پیشنهاد ما این بود که یک اکیپ ثابت در سرپل‌ذهاب مستقر شوند و شور و نشاط را به مردم مناطق زلزله زده اهدا کنند.

وی همچنین تصریح کرد: بنا شد تمانی مراکز استانها مکلف شوند مستند کوتاهی از چهره استان کرمانشاه تولید و پخش کنند و به این ترتیب یک حشنواره در جشنواره ای شکل خواهد گرفت و این کار باید هر چه سریعتر انجام بگیرد.

رئیس مرکز تولید و فنی سیما بیان داشت: ظرفیت‌هایی که این جشنواره دارد بستگی به میزان تلاش ما دارد و هرچقدر همدل باشیم بخشی از آوردهای این همایش در آینده نمود پیدا خواهد کرد.

عظیمی خاطرنشان کرد: این جشنواره می تواند ظرفیت های گردشگری استان کرمانشاه را معرفی کند، همچنین این همایش می‌تواند در جذب گردشگر و سرمایه گذار بسیار موثر واقع شود.

کد خبر 4550410

منبع: مهر

کلیدواژه: جلسه شورای اداری سازمان صداوسیما کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند

کمال اکبری در نشست خبری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین که در سالن جلسات دانشکده دین و رسانه قم برگزار شد از ارسال ۱۵۳ مقاله به دبیرخانه خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۰ مقاله چاپ و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشکده دین و رسانه افزود: استقبال مراکز علمی از جمله دانشگاه تهران، دانشگاه قم، پژوهشگاه‌های وابسته به حوزه و دانشگاه و نیز مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین بسیار عالی بود. نیازمند استفاده از ظرفیت‌های حوزوی و دانشگاهی برای تولیدات صدا و سیما هستیم.

دبیر همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین، محور‌های این همایش را "دین، فرهنگ و نظامات رسانه‌ای"، "دین، جهانی شدن و رسانه‌های نوین"، "دین و زیبایی‌شناسی رسانه‌های نوین"، "زبان دین و زبان رسانه‌های نوین" و "دین دیجیتال و رسانه‌های نوین" اعلام و خاطرنشان کرد: "روش‌شناسی مطالعات دینی و رسانه‌های نوین"، "فرهنگ، حکمرانی و رسانه‌های نوین"، "رسانه، خرده‌فرهنگ‌ها و تفاهم فرهنگی"، "رسانه‌های نوین، خانواده و سبک زندگی"، "هویت دینی، عدالت‌طلبی و رسانه‌های نوین"، "دین و قالب‌های برنامه‌سازی در رسانه‌های نوین" از دیگر محور‌های این همایش است.

اکبری عنوان کرد: "استعاره و تمثیل در رسانه‌های نوین"، "فرصت‌ها و چالش‌های دین در رسانه‌های نوین"، "چالش‌های اخلاقی حضور دین در رسانه‌های نوین"، "چالش‌های حقوقی حضور دین در رسانه‌های نوین"، "هنر‌های رسانه‌ای و عرفی‌سازی دین"، "دین، رسانه‌های نوین و چالش‌های زیست‌محیطی"، "تنظیم‌گری رسانه‌های نوین و حکمرانی فضای مجازی"، "فرهنگ و آینده‌پژوهی رسانه‌های نوین"، "علوم شناختی، دین و رسانه‌های نوین"، "هوش مصنوعی، دین و رسانه‌های نوین"، "رسانه‌های نوین و بازآفرینی انقلاب اسلامی" و "دین و تنوع زیبایی‌شناسی‌های نوظهور" از دیگر محور‌های این همایش ملی است.

رئیس دانشکده دین و رسانه قم گفت: این همایش برای تولید ادبیات علمی و فرهنگی در مبحث رسانه‌های نوین است، بنا به تغییرات ساختاری سازمان صداوسیما در استفاده از فرصت رسانه‌ای و فضای مجازی، پژوهش علمی در این زمینه ضروری است. همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» تلاشی از سوی همه اندیشمندان، اساتید حوزه و دانشگاه برای تولید ادبیات نظری در حوزه رسانه‌های جدید است.

دبیر این همایش تصریح کرد: اولین همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» پس از برگزاری ۱۷ پیش نشست در طول ۶ ماه گذشته و برگزاری ۱۱ نشست علمی، هشتم و نهم خرداد در استان تهران و قم با معرفی مقالات برگزیده برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد