Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه شیراز، از دانشجویان استعداد درخشان، برگزیدگان مسابقات و المپیاد‌های علمی دانشجویی و افتخار آفرینان دانشگاه شیراز تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مراسمی با حضور نادگران، رئیس دانشگاه شیراز و اعضای هیات رئیسه دانشگاه، از دانشجویان استعداد درخشان، برگزیدگان مسابقات و المپیاد‌های علمی دانشجویی و افتنخارآفرینان دانشگاه شیراز تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین از ۱۸۳ دانشجو شامل رتبه‌های برتر کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد، معدل‌های برتر، برگزیدگان نهایی المپیاد‌های علمی دانشجویی، برندگان جوایز بنیاد ملی نخبگان، فارغ التحصیلان رتبه اول کارشناسی که بدون کنکور وارد مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز شده اند و برگزیدگان مسابقات و المپیاد‌های فرهنگی، ادبی و ... تجلیل به عمل آمد.   علی رضایی، مدیر دفتر استعداد‌های درخشان دانشگاه شیراز در جمع این دانشجویان که به همراه خانواده‌های خود در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه حضور داشتند، ضمن ارج نهادن به تلاش و کوشش دانشجویان، از پدران و مادران تقدیر کرد و آن‌ها را عامل اصلی موفقیت فرزندانشان توصیف کرد.
رضایی با اشاره به حساسیت شرایط کشور خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور نخبگان در متن جامعه و حل مشکلات مردم هستیم.
مدیردفتر استعداد‌های درخشان دانشگاه شیراز مطرح کرد: نیروی انسانی مهمترین و ارزشمندترین سرمایه کشور به شمار می‌رود و نخبگان گرانبهاترین اندوخته ما هستند.
حبیب شریف، رئیس بنیاد ملی نخبگان استان فارس هم در این مراسم به تشریح اقدامات این بنیاد در حمایت از نخبگان پرداخت.
همچنین با حضور رئیس دانشگاه شیراز از جایزه علمی پروفسور علیرضا سپاسخواه در مهندسی آب رونمایی شد.
لازم به ذکر است، پروفسور سپاسخواه استاد پیشکسوت دانشکده کشاورزی است و در کارنامه‌ پرافتخار این استاد ممتاز دانشگاه شیراز عناوینی همچون دانشمند جهان یک در صد برتر بر اساس مستندات پایگاه اطلاعاتی تامسون رویترز، استاد برگزیده جهان اسلام از سوی سازمان کنفرانس اسلامی، استاد نخبه نمونه کشوری (جایزه علامه طباطبایی)، استاد نمونه کشوری، استاد نمونه پژوهشی کشوری، استاد نمونه دانشگاه شیراز، استاد نمونه پژوهشی دانشگاه شیراز، استاد نمونه آموزشی دانشگاه شیراز در سال‌های متعدد مشاهده می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان سقز با حضور ۱۶ گروه برگزار شد و در این جشنواره گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با کار خوانش نمایشنامه سحوری اثر استاد قطب‌الدین صادقی حضور پیدا کرد و توانست با کسب جوایز رتبه نخست موسیقی و صحنه خوانی توسط نوید شفیعی، مقام اول کارگردانی توسط سارو رحیمی و مقام اول بازیگری توسط سهند سوران سقزی، و در مجموع مقام اول گروهی را کسب و به‌عنوان نماینده استان کردستان به جشنواره کشوری مونولوگ راه پیدا کند.

اجرای گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به‌عنوان نماینده تمام اجرا‌های صورت گرفته در میراث فرهنگی و موزه شهرستان سقز قرار گرفت.این جشنواره با حضور داوران ملی و استانی همچون آقای افشین خدری به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • پذیرش۵۳ درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز