Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@04:58:04 GMT

2 کاراته کای ارومیه به اردوی تیم ملی دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۳۳۳۵

2 کاراته کای ارومیه به اردوی تیم ملی دعوت شدند

جواد سلیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این 2 کاراته کا با حضور در رقابت های انتخابی رده های نوجوانان، جوانان و امید پسران کشور مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفته و در لیست دعوت شدگان به اردوی تیم قرار گرفتند.
وی بیان کرد: «سهیل میدان‌ رو» در وزن منهای ‌70 کیلوگرم رده سنی نوجوانان و باربد صداقت در وزن منهای 84 کیلوگرم رده سنی امید مبارزه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی از 2 اسفند ماه جاری در تهران آغاز شد، ادامه داد: در این اردو 20 کاراته کا در بخش کاتا زیر نظر مربیان تیم ملی در حال تمرین هستند.
رییس هیات کاراته آذربایجان غربی گفت: تیم ملی کاراته نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال کشور از هم اکنون خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که 6 تا 8 اردیبهشت ماه سال آینده در شهر «کوتاکینبالا» کشور مالزی برگزار خواهد شد، آماده می کنند.
سلیمی گفت: این 2 ورزشکار ملی پوش ارومیه ای آذر ماه امسال مدال طلای مسابقات قهرمانی کاراته کشور را کسب کردند.
به گزارش ایرنا امسال تیم کاراته پسران آذربایجان غربی با کسب پنج مدال طلا و یک برنز مقام قهرمانی انتخابی تیم ملی پایه را کسب کرد.
آذر ماه امسال نیز تیم کاراته پسران نوجوانان استان با کسب 2 مدال طلا بر سکوی نایب قهرمانی نخستین دوره رقابت های المپیاد استعدادهای برتر کشور قرار گرفت.
7156/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 آذربایجان غربی اردوی تیم ملی کادر فنی تیم ملی مالزی مسابقات قهرمانی آسیا 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،بنا به دعوت فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان علیرضا قزی به چهارمین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان جهت حضور در دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی جهان زیر ۲۱ سال در قزاقستان دعوت شد.

این اردو از  ۵ اردیبهشت در کرمان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان