Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای سیاست‌گذاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تشکیل کمیته‌ای ویژه برای بررسی اختصاص یارانه به ناشران خارجی در این دوره نمایشگاه خبر داد. ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۱ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

ایوب دهقانکار رئیس شورای سیاست‌گذاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا،‌ درباره یارانه ناشران خارجی نمایشگاه گفت:‌ کمیته ناشران خارجی متقاضی دریافت یارانه برای ناشران خارجی است،‌ قرار است ما این هفته جلسه‌ای با حضور کارشناسانی از موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی،‌ وزارت ارشاد،‌ صنف و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار کنیم تا این موضوع بررسی شود.

وی ادامه داد: اگر در این جلسه مقرر شد که ما به ناشران خارجی نیز یارانه خرید اختصاص دهیم،‌ قطعاً اعمال می‌شود. درخصوص تعیین نرخ دلار و یارانه‌ای که قرار است به این بخش اختصاص پیدا کند،‌ هنوز اقدامی انجام نشده است.

دهقانکار هم‌چنین با اشاره به آغاز عملیات تکمیلی در مصلی گفت: طبق آخرین اخبار و بازدید‌های انجام شده عملیات عمرانی در مصلی امام خمینی(ره) شروع شده و طبقه منفی یک رواق شرقی در حال سنگ‌فرش شدن است.

وی در پاسخ به اینکه چه زمانی مصلی را تحویل خواهید گرفت،‌ گفت:  تعویقی که در برنامه مسابقات قرآن کریم ایجاد شده، موجب خواهد شد که ما مصلی را زودتر تحویل بگیریم.

بحران کاغذ چه سرنوشتی برای نمایشگاه کتاب رقم می‌زند؟

دهقانکار درباره تصمیم‌گیری شهر مهمان نیز گفت: گزینه‌هایی از کشور سوریه مطرح شده است،‌ اما ما کماکان منتظریم تا برنامه‌های خود را اعلام کنند،‌ تا این لحظه برنامه مدون و دقیقی نگرفته‌ایم،‌ امیدواریم به زودی برنامه‌های خود را اعلام کنند،‌ در غیر این صورت ممکن است در این دوره شهر مهمان نداشته باشیم.

انتهای پیام/

R1013198/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایشگاه کتاب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی

کتاب‌های فروشگاه شعبه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی به مدت یک هفته با ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از ارتباطات و امور بین الملل انتشارات علمی و فرهنگی؛ همزمان با فرارسیدن اردیبهشت و مناسبت‌های ادبی و فرهنگی این ماه همچون بزرگداشت روز سعدی و نثر فارسی، شیخ بهایی، شیخ صدوق، شیخ کلینی و روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی کتاب‌های شعبه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی با تخفیف 15 درصدی عرضه می‌شود.

علاقه مندان از تاریخ یکشنبه، 9 اردیبهشت به مدت یک هفته می‌توانند با مراجعه به فروشگاه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی از تخفیف 15 درصدی برخوردار شوند.

انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟

این در حالی است که در چند روز گذشته انتشار تعطیلی این شعبه از فروشگاه‌های انتشارات علمی و فرهنگی حواشی را برای این نشر ایجاد کرده بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند