Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@22:17:01 GMT

وکیا: مشکل داریم، اما کم‌کاری نمی‌کنیم

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۴۳۸۳

یوسف وکیا بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان پس از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کنم تیم ما تا الان بد بازی کرده باشد فقط بازی با تراکتور خوب نبودیم و باید از هوادارانمان تشکر کنم با اینکه ما خوب نتیجه نگرفته‌ایم، اما آن‌ها همیشه ما را تشویق می‌کنند. البته بد شانس هم هستیم، اگر توپ‌هایمان وارد دروازه شود نتایج بهتری می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیا در خصوص مشکلات مالی نفت مسجد سلیمان گفت: مشکلات ما برای همه واضح است، ما مشکل داریم، اما کم‌کاری نمی‌کنیم. از این تیم هیچکس حمایت نمی‌کند، فقط هیأت مدیره باشگاه از تیم حمایت می‌کند و آقای مرزبان خودش دنبال کار‌ها می‌رود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تساوی بدون گل پرسپولیس بازی نفت مسجد سلیمان وکیا بازیکن نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله

به گزارش ورزش سه، دیدار آلومینیوم و پرسپولیس در وقت‌های قانونی و وقت اضافه با تساوی به پایان رسید و در ضربات پنالتی، آلومینیوم به پیروزی رسید تا سرخپوشان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از دور رقابت‌ها کنار برود. اوسمار ویه‌را پس از این مسابقه در نشست خبری حاضر شد و در خصوص این دیدار صحبت کرد.

صحبت‌های ابتدایی؟
بازی هم از نظر احساسی و هم از نظر فیزیکی برایمان سنگین شد. ما نتوانستیم بازی‌ای را همیشه انجام دادیم، انجام بدهیم. آلومینیوم توانست یک ریتم ثابت را بازی کند‌. ما باید سعی کنیم اشتباهاتی را که مرتکب شدیم، جبران کنیم، چون لیگ را در پیش داریم و بازی‌ها سخت هستند.

* تعویض‌ها و خروج ستاره‌ها از زمین؟
گاهی اوقات باید تعویض‌هایی انجام بدهیم که بازیکنانی که وارد زمین می‌شوند، حس رقابت بیشتری داشته باشند. ما با همین بازیکنان تعویضی توانستیم در وقت‌های اضافه دو گل بزنیم و جلو بیفتیم. امروز مشکل ما در بخش هجومی نبود، بلکه در بخش دفاعی مشکل داشتیم. در بازی حذفی نمی‌توانیم یک گل در دقیقه ۹۵ و یک گل در دقیقه ۱۲۰ بخوریم.

* چهار شکست پرسپولیس در اراک در پنج بازی؟
در بازی قبل هم که ۱-۰ باختیم گفتم بازی با آلومینیوم در اراک خیلی سخت است. ما در این بازی متفاوت‌تر از لیگ بودیم. این بازی برای ما متفاوت بود‌. فرق این بازی با بازی قبلی این بود که بود می‌دانستیم چه کار می‌کنیم و استراتژی داشتیم. ما بعد از اینکه گل دوم را خوردیم، عیسی و دانیال شانس دو به یک داشتند که می‌توانستند گل سوم را بزنند و بازی را تمام کنند. اگر می‌توانستیم این کار را انجام بدهیم، شاید بازی تمام شده بود. آمار نشان می‌دهند که چرا چند بازی اینطور شده است.‌ ما باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم‌ مشکلات را حل کنیم، چون سال‌های دیگر هم اینجا بازی خواهیم داشت.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • آیا مورچه‌ها صدا دارند و چرا صدای مورچه‌ها را نمی‌شنویم؟
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!