Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@11:53:27 GMT

اعزام دانشجویان دانشگاه آزاد به اردو راهیان نور

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۵۰۸۵

معاون فرهنگی و دانشجو دانشگاه آزاد گفت: امسال بیش از ۱۳ هزار دانشجو این دانشگاه به اردوی راهیان نور می‌روند.

به گزارش دانشجو، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به اعزام دانشجویان دانشگاه آزاد به اردوی راهیان نور گفت: اعزام دانشجو دانشگاه آزاد به راهیان نور مانند سال گذشته براساس آیین نامه‌ای است که به تمامی واحد‌ها ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس این آیین نامه باید حداکثر مساعدت‌های قانونی انجام بگیرد و همه واحد‌ها به صورت فعال در این اردو‌ها مشارکت داشته باشند؛ چرا که راهیان نور یکی از برنامه‌های پرمحتوا و تاثیرگذار برای نسل جوان است که با فرهنگ دفاع مقدس ارزش‌های جهاد و مقاومت تلاش در راه آرمان‌ها و اهداف اسلام و انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند. بر اساس گزارش‌ها تاکنون واحد‌های دانشگاه آزاد به صورت جدی وارد کار شده‌اند و اگر احیانا مشکلی در این خصوص باشد کمیته‌ای در سازمان مرکزی تشکیل شده که این مشکلات را سریع بررسی کرده و راه حل‌های لازم را ارائه می‌کنند.

کلانتری ادامه داد: سال گذشته حدود ۱۳ هزار دانشجو دانشگاه آزاد به این اردو‌ها اعزام شدند که امسال نسبت به سال گذشته باید افزایش پیدا کند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر ثبت نام این اردو‌ها در واحد‌ها در حال انجام است که این ثبت نام‌ها برای راهیان نور جنوب خواهد بود و در زمان مناسب ثبت نام راهیان نور غرب و دریایی را نیز خواهیم داشت.

وی در خصوص تامین اعتبار این اردو‌ها گفت: در بودجه ۹۷ دانشگاه، هزینه برگزاری این اردو‌ها دیده شده و مبلغی نیز به ستاد مرکزی راهیان نور دانشگاه آزاد برای پشتیبانی از سوی سازمان مرکزی پرداخت خواهد شد. همه واحد‌ها نیز از بودجه‌های فرهنگی برای این اردو هزینه می کنند که مجوز‌های لازم برای هزینه کرد راهیان نور به واحد‌های دانشگاه آزاد داده شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اردو راهیان نور دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، روح الله صیادیان خواه مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در این مراسم با اشاره به مشکلات جوانان در امر ازدواج، توجه به حل همه جانبه این مشکلات را پایه اصلی فرهنگ‌سازی در راستای اجرای حجاب و دور نگه داشتن جوانان از ابتذال در جامعه و مبارزه با آسیب‌های ناشی از بی‌حجابی عنوان و تاکید کرد: متاسفانه هرچه مشکلات جوانان در امر ازدواج بیشتر می‌شود عرصه بر آنها تنگ‌تر شده و معضلاتی تحت عنوان بدحجابی و نابهنجاری‌ها در جامعه نمود بیشتری پیدا می‌کند و این مسئله جامعه را زیر سوال برده و ارزش‌های آن را مختل می‌کند.

وی افزود: پوشش دانشجویان در محیط‌های آموزشی و پژوهشی باید کامل و بر اساس شئونات اسلامی و دانشجویی باشد. با توجه به اینکه پوشش آراسته توام با وقار یکی از مهم‌ترین شئون شخصیت و لازمه احترام به دانش و آن مکان مقدسی است که افراد از نعمت کسب دانش بهره‌مند می‌شوند، انتظار می‌رود مطابق قانون کلیه اساتید، کارکنان، دانشجویان و ارباب رجوع دانشگاه از پوشش ظاهری متناسب با محیط علمی برخوردار باشند.

همچنین در این میزگرد هر کدام از مسئولین تشکل‌ها به بیان دیدگاه خود نیز پرداختند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228234 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان