Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسین آقایی، در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که از 30 بهمن ماه در سالن شهدای مخابرات مشهد آغاز و تا جمعه ادامه داشت تیم‌های مخابرات مشهد، منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و آمل به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

وی افزود: در این مسابقات هشت تیم مخابرات خراسان، هیات البرز، شهر بابک، آمل، بابل، قزوین، منطقه ویژه اقتصادی دوغارون (تایباد) و سلماس با یکدیگر رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آقایی بیان کرد: تیم والیبال نشسته منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در راستای تقویت ورزش و توسعه سلامت در جامعه به ویژه مطرح کردن توانایی‌های معلولین تشکیل شد و در مراحل قبلی با اقتدار قهرمانی را کسب کرد و در این دوره نیز خوش درخشید

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه رقابت مخابرات مشهد والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معالجه ملی‌پوش والیبال در لیگ ملت‌ها با موافقت کادر فنی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از نیمه فروردین آغاز شده است.

علی‌اصغر مجرد یکی از بازیکنان حاضر در لیست اولیه موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران به شمار می‌آمد و مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران در زمان مقرر و پس از پایان کارش در لیگ رومانی خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کرد.

مجرد که در اواخر لیگ رومانی دچار آسیب دیدگی شده بود، پس از بازگشت به تهران، بلافاصله با حضور در کمپ تیم‌های ملی والیبال ازسوی پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی مورد معاینه قرار گرفت و در جلسه‌ای با موتا پائز و دکتر مرادی، پس ارائه گزارش پزشکی مقرر شد این بازیکن با توجه به اولویت سلامت جسمانی‌اش، تیم ملی را در مسابقات لیگ ملت‌ها همراهی نکند و در طول مدت زمان برگزاری این رقابت‌ها زیر نظر کادر پزشکی فدراسیون و تیم‌های ملی به درمان مصدومیت و تمرینات خود بپردازد تا بتواند تیم ملی را در تورنمنت‌های آینده همراهی کند.

میلاد عبادی‌پور، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، علی رمضانی، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح آبادی، متین احمدی، آرمان صالحی و محمدرضا حضرت‌پور بازیکنان حاضر در تمرینات هستند.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

ششمین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها روز سه‌شنبه یکم خردادماه ۱۴۰۳ در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود و دهم تیرماه سال جاری با معرفی تیم‌های برتر گروه مردان به پایان می‌رسد.

این مسابقات آخرین سکوی کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال کشورمان و دیگر کشور‌های بازمانده از این رقابت‌ها است که در پایان مرحله مقدماتی بر اساس رنکینگ تیم‌ها، پنج تیم جواز حضور در بازی‌های المپیک سال ۲۰۲۴ را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معالجه ملی‌پوش والیبال در لیگ ملت‌ها با موافقت کادر فنی تیم ملی
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر