Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، در این حکم آمده است:

جناب آقای مهرداد دلیری

با سلام

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری منصوب می گردید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، در پشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید در حیطه وظایف محوله و قانونی برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برنامه مقاوم سازی واحدهای روستایی آذربایجان‌غربی با ارتقاء پنج هزار واحد به ۲۲ هزار و ۵۰۰ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامرضا صالحی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه اظهار کرد: استان آذربایجان‌غربی در خصوص مقاوم سازی در قالب نهضت ملی روستایی نیاز به توجه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: برای امسال نیز مقاوم سازی ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در این طرح در نظر گرفته شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با اضافه کردن پنج هزار واحد دیگر به برنامه اجرایی این استان مقرر شد تا ۲۲ هزار و ۵۰۰ واحد روستایی در برنامه نهضت ملی روستایی مقاوم سازی شود.

صالحی با اشاره به زلزله خیز بودن منطقه آذربایجان‌غربی بیان کرد: ۶۰ درصد پهنه این استان زلزله خیز است و همین موضوع موجب نگرانی در بنیاد مسکن است و از این رو با قدرت بیشتری در خصوص مقاوم سازی واحدهای روستایی گام برمی‌داریم تا در زمان وقوع بلایای طبیعی شاهد اتفاقات ناگوار بیشتری نباشیم.

کد خبر 747631

دیگر خبرها

  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی