Web Analytics Made Easy - Statcounter

انفجار مین کنار جاده‌ای در مسیر کارگران یک روستا در استان «حماه» سوریه، موجب کشته شدن ۲۰ تن شد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، انفجار یک مین کنار جاده‌ای در منطقه «وادی العذیب» در استان حماه (شمال) در مسیر خودروی حامل کارگران، منجر به کشته شدن ۲۰ نفر شد.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) کارگران سوار یک خودروی ون در حال حرکت از روستای «الستانه» به سمت روستای «سرحه» برای جمع‌آوری گیاه «دُمبل» بودند که خودروی حامل آن‌ها به روی یک مین کار گذاشته شده از سوی عناصر داعش رفت و منفجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در مدت اخیر انفجار مین در مسیر کارگرانی که برای چیدن «دُمبل» (نوعی قارچ) به دشت‌های استان حماه می‌روند، بار‌ها تکرار شده است.

بنا بر این گزارش، تروریست‌های داعش با آگاهی به اینکه فصل رویش این نوع قارچ فرا رسیده است، اقدام به مین گذاری در جاده‌های فرعی استان حماه کرده‌اند.

تروریست‌ها همچنین قبل از عقب‌نشینی از مناطق استان حماه، اقدام به مین‌گذاری وسیع در زمین‌های کشاورزی، روستا‌ها و شهرک‌ها کرده‌اند که گاهی انفجار مین موجب کشته یا زخمی شدن غیر نظامیان می‌شود.

مسئولان دولتی سوریه هدف از این اقدام داعش را بیش از هر چیزی ایجاد ترس در میان غیر نظامیان برای عدم بازگشت به منازل خود عنوان می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کشته و زخمی خودروی ون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در اثر سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امامزاده عبدالله یک‌ نفر کشته و ۹ نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  عباس نجفی در تشریح این خبر گفت: با سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امام‌زاده عبدالله، 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری(ع) شهرستان باغملک و 2 خودرو (آمبولانس و ست نجات) به محل اعزام شدند.

وی افزود: امدادرسانی این عملیات که بعد از ظهر امروز؛ جمعه 7 اردیبهشت رخ داد، سه ساعت به طول انجامید.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نجاتگران پس از رهاسازی سرنشینان، هشت مصدوم را برای انتقال تحویل اورژانس دادند و یک مصدوم توسط نجاتگران به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ده‌ها کشته بر اثر سیل در تانزانیا و کنگو