Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، احمد آذرکیش اظهار کرد: در پی رصد اطلاعاتی مأموران پلیس مبنی بر فعالیت تیمی در زمینه جعل اسناد، توزیع چک های تقلبی و مهرهای برخی ادارات دولتی و سوء استفاده از آنها موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد افراد این تیم با سوء استفاده از اسناد و اوراق جعلی اقدام به قاچاق سوخت و توزیع چک پول های تقلبی و کارهای غیرقانونی دیگری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذرکیش افزود: کارآگاهان پلیس توانستند با انجام اقدامات فنی و بهره گیری از شگردهای خاص یکی از اعضای این تیم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ابراز کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه جرم ارتکابی شد اما در مواجهه با اسناد و ادله پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود.

آذرکیش ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این متهم تعداد 6 عدد مهر جعلی با سایزهای متفاوت مربوط به دستگاه های دولتی و 3 قطعه چک پول جعلی 500 هزار ریالی کشف شد.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات فرد دیگری نیز که اقدام به ساخت مهرهای جعلی کرده بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی ها به جرم انتسابی خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جرم چک پول دستگاه های دولتی فرمانده انتظامی شهرستان قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ دستگیری حامیان فلسطین توسط پلیس آمریکا

پلیس آمریکا تعدادی از فعالان را در جریان تظاهرات حمایت از فلسطین در نزدیکی خانه رییس مجلس سنای آمریکا دستگیر کرد.

دریافت 6 MB

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • فیلم/ دستگیری حامیان فلسطین توسط پلیس آمریکا
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان