Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو هیات رییسه مجلش شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد. آفتاب‌‌نیوز : علی اصغر یوسف نژاد در جلسه علنی نوبت سوم امروزمجلس شورای اسلامی این تذکرات را به شرح ذیل قرائت کرد:
بهروز بنیادی به وزیر ارتباطات: اخیراً توییت کردید که از من انتقاد کنید، خواستم به عرض برسانم منطقه محروم کوه رخ منتظر ارسال دستگاه‌های BTS با گذشت یک سال می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدیجه ربیعی به وزیر صنع و وزیر کار: نظارت بر وضعیت شرکت کاشی پاسارگاد و حل مشکل کارگران قبل از بروز هرگونه تنش اجتماعی آن هم در روزهای پایانی و نزدیکی به عید
حسن نوروزی به رییس جمهور: چرا به آثار باستانی قلعه سنگی پرند، تپه شهدای پرند و کوه سیاه رباط کریم رسیدگی نمی‌شود؟
محمد قمی به وزیر بهداشت: رسیدگی به وضع بیمارستان پاکدشت و جلوگیری از تعطیلی آن.
حسن نوروزی به وزیر کشاورزی: چرا منابع طبیعی این سرمایه ملی را نگهداری نمی‌کنید؟
محمد قمی به وزیر صنعت: برنامه ریزی صحیح برای تنظیم بازار و جلوگیری از گرانی
حسن نوروزی به وزیر فرهنگ: به زیرمجموعه اوقاف دستور دهید جهت پیگیری وظایف خودشان به ما اجازه ملاقات دهند.
محمد قمی به وزیر کشاورزی: سر و سامان بخشیدن به خوراک دام و طیور و توزیع عادلانه آنها
حسن نوروزی به وزیر فرهنگ: چرا به وضعیت اوقاف شهرستان بهارستان رسیدگی نمی‌شود؟ / به وزیر بهداشت: چرا به ۷۰ هکتار سرانه بهداشتی مربوط به پارک علمی فناوری و شهرک بهداشتی رسیدگی نمی‌شود؟
ناهید تاج الدین به همراه ۸ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: اشکالات قانونی و نظارتی طرح خرید خدمت آموزشی فرهنگیان / به وزیر صنعت: چرایی قاچاق گندم و آرد کشور در مرزها و جیره بندی سهمیه آرد در شهرستان‌ها
ناهید تاج الدین به وزیر بهداشت: قرار نگرفتن بیماری‌های ALS و SMA در شمار بیماری‌های خاص و عدم اختصاص خدمات تشخیصی دارویی توانبخشی به این بیماران، به وزیر آموزش و پرورش و وزیر کار: عدم اجرای مفاد  ۶۴، ۸۵ و ۱۲۵ قانون مدیریت خدمات کشوری برای بازنشستگان آموزش و پرورش
محمود بهمنی به وزیر راه: چرا متروی کرج و هشتگرد که ۱۰ سال از شروع آن گذشته و کمتر از ۱۰ درصد آن به اتمام آن باقی مانده است تمام و اجرایی نمی شود؟
منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مسئولان اجرایی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کرم‌الهی دبیر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار در احکامی جداگانه دبیر اجرایی و دبیر هنری این دوره از جشنواره تئاتر ایثار را منصوب کرد.

بر این اساس، حمید ساروخانی به عنوان دبیر اجرایی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار منصوب شد.

همچنین محمد لارتی به عنوان دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار منصوب شد.

حمید ساروخانی و محمد لارتی از هنرمندان و فعالان عرصه هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی و از جمله مدیران با سابقه اداره‌کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با حضور هنرمندانی از سراسر کشور و به همت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان، با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

«جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس»، «جلوه‌های ایثار و شهادت در زندگینامه شهدا، ایثارگران، شهدای محور مقاومت (شهدای مدافع حرم)، شهدای امنیت، سبک زندگی ایثارگرانه و ایثار اجتماعی در دوران معاصر»، «جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی همسران معظم جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا در دوره معاصر» و «جلوه‌های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب» از مهمترین موضوعات این دوره از جشنواره است.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی در ۲ بخش صحنه ای و خیابانی از روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت ۴ روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6098087 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران