Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تفاهمنامه ۳ جانبه میان سازمان بسیج اصناف کشور، بیمه دانا و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، همه بازاریان کشور تحت پوشش بیمه دانا با تسهیلات قرض‌الحسنه قرار گرفتند. ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ بازار نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم کادگر در مراسم امضای تفاهم‌نامه بیمه‌ای 3 جانبه میان سازمان بسیج اصناف کشور، بیمه دانا و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به طرح مهر دانا و این تفاهمنامه 3 جانبه برای اصناف کشور اظهار کرد: بیمه دانا با بیش از 42 سال سابقه بیمه‌ای در طرح‌های اخیر خود به دنبال آن است تا مردم بتوانند راحت‌تر از گذشته خدمات بیمه‌ای را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل بیمه دانا اضافه کرد: در طرح مهر دانا که با هماهنگی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای 80 میلیون ایرانی برنامه ریزی شده بود همه کسانی که از دفاتر فروش بیمه دانا خریدار بیمه ثالث، بیمه بدنه خودرو، بیمه آتش‌سوزی منزل و آتش‌سوزی محل کار خود بودند می‌توانستند تا سقف 2.5 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد و بدون ضامن و بدون مراجعه به بانک اخذ کنند و با این تسهیلات قرض‌الحسنه اقدام به خرید بیمه‌نامه خود کنند.

کادگر با بیان اینکه این طرح ارتباط خوبی بین حوزه بانکداری و بیمه با محوریت بانکداری اسلامی ایجاد کرده است ادامه داد: در این طرح اصناف مختلف از جمله تاکسیرانان و اتوبوسرانان کشور و ادارات دولتی و سازمان‌های خصوصی تحت پوشش قرار می‌گیرند و خوشبختانه استقبال خوبی از این طرح انجام شده است.

وی با اشاره به 4 ضلع تعریف شده در طرح مهر دانا گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بیمه دانا، شبکه فروش بیمه دانا و مردم 4 ضلع تعریف شده در این طرح هستند که هر یک منافع خود را خواهند داشت و امیدواریم همزمان با ولادت حضرت زهرا (س)، بتوانیم بیش از پیش تسهیلات بیمه‌ای برای مردم فراهم کنیم.

مدیر عامل بیمه دانا در تشریح تفاهمنامه اخیر بیمه دانا، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و سازمان بسیج اصناف کشور گفت: بر اساس این تفاهمنامه در فاز نخست، تمامی کسبه و فعالان اقتصادی و اصناف می‌توانند تا سقف 2.5 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای خرید بیمه‌نامه خودرو شامل بیمه بدنه و شخص ثالث و همچنین بیمه آتش‌سوزی منزل و محل صنفی خود دریافت کنند و این تسهیلات بدون هرگونه کارمزد و بدون مراجعه به بانک و ضامن ارائه می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این در فاز دوم قرار است تا در صورت استقبال اصناف از این طرح و رسیدن به حد نصاب، تمام اصناف کشور تحت پوشش بیمه تکمیلی بیمه دانا قرار بگیرند.

کادگر گفت: هم اکنون نیز با تفاهمنامه با تاکسیرانان در صورتی که تعداد افراد شرکت کننده در این طرح و خانواده‌های تحت پوششان از مرز 250 هزار نفر عبور کند، بیمه درمان تکمیلی نیز برای این عزیزان در نظر گرفته خواهد شد و این بیمه نیز با همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خواهد بود.

به گفته مدیر عامل بیمه دانا، طی یک سال گذشته 20 میلیون بیمه اتومبیل شخص ثالث در کشور صادر شده که 10 درصد بیمه‌نامه‌های صادر شده سهم بیمه دانا بوده است.

به گزارش تسنیم، غلامرضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور نیز با تقدیر از تفاهمنامه اخیر اظهار کرد: رویکرد بسیج، رویکرد خدمترسانی به مردم است و ما در سال جاری به دلیل فشارهای اقتصادی اخیر، راهکارهایی برای تسهیل شرایط برای بازاریان و اصناف در دست داریم.

وی با اشاره به جمعیت اصناف تحت پوشش این تفاهمنامه گفت: هم اکنون 3 میلیون واحد صنفی در کشور وجود دارد که جمعیتی 7.5 میلیون نفری را شامل می‌شود که این جمعیت با احتساب خانواده اصناف، یک سوم جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند. لذا این طرح همه اصناف و بازاریان را برای پوشش بیمه‌ای در نظر گرفته شده زیر چتر خود خواهد گرفت.

انتهای پیام/

R34343/P/S1407/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند