Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز عطایی درگفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: انصافا تماشاچیانی که از شهرهای مختلف مازندران، از هواداران تیم نساجی مازندران وشهروند ساری ودیگرشهرهای استان به آمل آمدند واز تیم کاله حمایت وتشویق کردند، خاضعانه از آنها تشکر می کنم واین پیروزی را تقدیم آنها می کنم.

وی ادامه داد: بخش دیگری از این موفقیت وپیروزی بزرگ را بازیکنان متعهد وسختکوش کاله رقم زدند که با شجاعت وجسارت خودشان به درسی خواستن را عملی کردند وموفق به شکست تیم پرمهره وعنوان دار خاتم اردکان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاله از بازیهای برگشت مدعی شد

سرمربی تیم کاله مازندران با بیان اینکه تیمش به یک روند رو به رشدی رسیده است، گفت: این روند رشد از مدتها قبل وبه خصوص از بازیهای مرحله برگشت شروع شده و حتی بازیکنان ما درمقابل تیم های مدعی وبا کیفیت بازی قابل قبولی ارائه می کردند.

عطایی، افزود: فکر می کنم در بازی دوم وهمچنین بازی اول برابر خاتم مستحق پیروزی بودیم و کاملا برابر این تیم برترمیدان بودیم وبا اطلاعاتی که از تیم وآنالیز از حریف داشتیم، به بهترین نحو ممکن به سود خودمان استفاده کردیم.

وی ادامه داد، خیلی خوشحالم که بعد از مدت ها تیم کاله توانسته با کیفیتی که از خود دربازی ها بروز می دهد وحمایتی که از سوی مردم استان شده دوباره به جمع چهارتیم برتر لیگ برسد.

پیکان یا سایپا فرقی نمی کند

سرمربی تیم کاله مازندران درپاسخ به این پرسش خبرنگارمهر که دوست دارد در مرحله نیمه نهایی با کدام یک از تیم های سایپا یا پیکان تهران مسابقه دهد، گفت، درمرحله نیمه نهایی واقعا فرقی ندارد که با چه تیمی بازی داشته باشید، همه تیم های صعود کننده به این مرحله دارای قابلیت ها وقدرت هستند و ما  آماده مصاف با هرتیمی دراین مرحله هستیم.

عطایی با اشاره به اینکه بعد از سالها وبا سیاست های مجموعه باشگاه کاله نتوانستیم بازیکنان ملی پوش وستاره جذب کنیم با بازیکنان جوان وگمنام به این مرحله رسیدیم، گفت، ما تا حد توان بازیکنان، تلاش خودمان را خواهیم داشت و حتی خیز ما برای صعود به فینال لیگ برتر هست که امیدواریم این مهم هم برای کاله دررقابتهای امسال محقق شود.

کد خبر 4551573

منبع: مهر

کلیدواژه: بهروز عطایی لیگ برتر والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن پس از دیدار دوم نیمه‌نهایی گفت: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

آرن داوودی پس از پیروزی سخت برابر طبیعت در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی، اظهار کرد: در مرحله نیمه نهایی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد و مرحله حساس و سختی است. در بازی قبل نتوانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و خیلی بد بودیم. طبیعت تیم بسیار خوب با بازیکن خارجی بینظیر است که پیروزی برابر آن‌ها کار سختی است.

وی افزود: در فاصله کمی که داشتیم ریکاوری کردیم و اشتباهات بازی اول را تا حدودی برطرف کنیم. 

بازیکن باتجربه گاندوها تاکید کرد: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

داوودی یادآور شد: طبیعت تیم بزرگ و سرسختی است. اگر خوب نبود به این جایگاه نمی‌رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی