Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@10:34:08 GMT

تلاش مجموعه شهرداری خدمت دهی بدون تبعیض به مردم است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۰۳۷۸

تلاش مجموعه شهرداری خدمت دهی بدون تبعیض به مردم است

شهردار درگز گفت: تمام تلاش مجموعه شهرداری خدمت دهی بدون تبعیض به مردم شهرستان است، در این راستا شهرستان به 4 نقطه تقسیم شده و عملیات های شهری به صورت عادلانه در این نقاط صورت می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگزخبر؛ رمضان یزدان پناه صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان به بیان گزارش عملکرد شهرداری درگز در سال 97 پرداخت و اظهار کرد: مجموعه شهرداری درگز در حال حاضر با تعداد 220 نفر نیرو اعم از ستادی، قراردای و شرکتی در حوزه های مختلف خدمات شهری، فضای سبز، آتش نشانی، CNG و غیره مشغول به فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بودجه مورد پیش بینی برای سال 97 مبلغ 12.5 میلیارد تومان بود که با در نظر گرفتن متمم بودجه، این مبلغ به 14.3 میلیارد تومان افزایش یافت؛ تاکنون 85 درصد مبلغ مذکور دریافت شده و امیدواریم الباقی آن تا روزهای پایانی سال محقق شود.

شهردار درگز عنوان کرد: از کل مبلغ بودجه شهرداری، 45 درصد آن در حوزه عمرانی و 55 درصد در بحث اعتبارات جاری هزینه می شود که قصد داریم در سال آینده بودجه را به میزان برابر در سرفصل های عمرانی و خدماتی هزینه کنیم؛ این عمل کمک بسیار خوبی به زیرساخت های شهرستان خواهد کرد.

یزدان پناه مشکلات پارک خطی را یکی از دغدغه های اصلی شهرداری دانست و گفت: حقیقتا ورودی شهرستان از لحاظ زیرساختی و نمای ظاهری در وضعیت نابسامانی قرار داشت که با برنامه ریزی های انجام شده بهسازی آن در دهه فجر 96 آغاز شد و امروز با پیشرفت 35 درصدی پروژه در حال اجرای آن هستیم.

وی با اشاره ای به اجرای روکش آسفالت معابر شهری عنوان کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری خدمت دهی بدون تبعیض به مردم شهرستان است، در این راستا شهرستان به 4 نقطه تقسیم شده و پروژه آسفالت این نقاط در دست اجراست که در یک مورد بیش از 14 هزار تن آسفالت ریزی داشته ایم.

شهردار درگز ضمن بازخوانی گلایه های مردمی در خصوص نبود روشنایی کافی در پارک ملت عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و با صرف هزینه 250 میلیون تومانی موفق شدیم ضمن جدا کردن تابلوهای برق محوطه پارک از محدوده شهربازی، ترانس های برق منطقه را از 100 کیلو آمپر به 250 کیلو ولت آمپر افزایش داده و مشکل روشنایی را حل کنیم.

یزدان پناه در ادامه به تشریح برنامه های استقبال از بهار 98 پرداخت و گفت: اولین برنامه ما افتتاح نمایشگاه توانمندیهای بانوان در روز ولادت حضرت زهرا (س) خواهد بود که تمام برنامه ریزی های آن به درستی انجام شده است؛ طراحی و اجرای المان های نوروزی با هدف ترویج روحیه نشاط و شادابی در بین خانواده ها همچون سال گذشته در دست اقدام است.

وی افزود: برپایی مراسم متمرکز چهارشنبه سوری در چند نقطه از شهرستان با هدف خاتمه دادن به مراسمات خطرناک کوچه و خیابان از جمله اقدامات دیگر مجموعه شهرداری است که خوشبختانه در سال گذشته با اقبال مردمی مواجه شد و امسال هم قصد داریم با قوت و جذابیت بیشتری این مراسم را برگزار کنیم.

شهردار درگز در پایان خاطر نشان کرد: از مردم عزیز انتظار داریم ضمن همکاری با خادمین خود در مجموعه شهرداری، مشکلات و نابسامانی های شهری را از طریق رسانه ها به روابط عمومی منعکس کنند تا در اولین فرصت پیگیر خواسته و مشکل آنها باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فاضلی هریکندی صبح شنبه در دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کرج، یکی از ویژگی‌های بارز البرز را تعامل، همکاری و هم افزایی اجزای مختلف مدیریتی استان دانست و گفت: از آغاز فعالیتم در استان البرز، افزایش تعاملات با سایر بخش‌ها را با حفظ استقلال دستگاه قضائی سرلوحه اقدامات مجموعه قضائی قرار داده‌ام.

وی با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه تعاملات و همکاری بین دستگاه قضائی و سایر مجموعه‌ها اعم از اجرایی و شهری به منظور شناسایی و حل مشکلات را یکی از ویژگی‌های مهم استان البرز می‌داند، اجرای طرح پارکرود در اراضی آزادسازی شده رودخانه کرج، تعطیلی زندان رجایی شهر و پیگیری رفع مشکل سند اراضی اسلام آباد را از مصادیق همکاری دستگاه قضائی با مدیریت شهری بیان کرد.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه اگر همکاری سازنده بین همه دستگاه‌ها نباشد انجام بسیاری از مأموریت‌ها با مشکل مواجه خواهد شد، مطرح کرد: افزایش ورودی پرونده‌ها یکی از معضلات دستگاه قضائی است. برخی از این پرونده‌ها با همکاری و انجام وظایف مدیریت شهری و با اقدامات پیشگیرانه قابلیت کاهش دارد.

فاضلی هریکندی بیان کرد: به عنوان نمونه بخشی از پرونده‌های حقوقی استان البرز، اختلافات مرتبط با مشارکت در ساخت یا پیش فروش است که شهرداری می‌تواند با انجام وظایف قانونی خود در این زمینه کمک کند تا شاهد کاهش ورودی باشیم.

وی با اشاره به تعطیلی زندان رجایی شهر و انتقال مدیریت زندان قزلحصار به عنوان مصوبات سفر ۱۷ فروردین سال گذشته رئیس قوه قضائیه به استان البرز متذکر شد: یکی از این مصوبات که مربوط به تعطیلی زندان رجایی شهر بود انجام شد اما در مورد زندان قزلحصار، نظر مجموعه قضائی استان با توجه به محدودیت‌های فضای فیزیکی ندامتگاه‌های البرز، انتقال مدیریت آن از تهران به البرز است.

وی در پایان بر لزوم توجه به سلامت مجموعه شهرداری و کارکنان آن و گسترش نظارت درون سازمانی در شهرداری‌ها و مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: با توجه به تنوع اختیارات و حوزه‌های فعالیت مدیریت شهری، اقتضا دارد نظارت درون سازمانی در تقدم باشد و در صورت مشاهده تخلف و بزه، دستگاه قضائی نیز بدون اغماض ورود و برخورد قاطع خواهد کرد.

کد خبر 6089618

دیگر خبرها

  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود