Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@15:48:14 GMT

نمایشگاه جابر ابن حیان در عجب شیر گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۱۸۲۹

نمایشگاه جابر ابن حیان در عجب شیر گشایش یافت

به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش عجب شیر در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه آثار دانش آموزان در زمینه های تحقیق، نمایش، مدل، آزمایش و طراحی ساخت به مدت یک هفته به نمایش گذاشته شده است.
علیرضا قادری گفت: دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی بوده و باید نسبت به توانمندسازی آنان تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: انجام کارهای گروهی و آشنایی دانش آموزان با چگونگی استفاده از منابع و اطلاعات علمی از فواید اجرایی این طرح است.
قادری اظهار داشت: پروژه های علمی میل به یادگیری را تقویت می کند و جشنواره جابربن حیان می تواند به عنوان ابزار بسیار قوی در خدمت تعلیم و تربیت باشد.
وی افزود: بذر علم و پژوهش را باید در دوران کودکی در ذهن دانش آموزان کاشت تا زمینه های رشد و شکوفایی در آنها به وجود آید.
قادری ادامه داد: تعداد زیادی طرح به این جشنواره ارایه شده که نشان از ذوق و استقبال خوب دانش آموزان و والدین آنها دارد.
وی بابیان اینکه در سال گذشته تعداد 123 طرح در مرحله منطقه ای شرکت داشتند که پس از داوری، چهار طرح به مرحله استانی راه یافتند و یک طرح توانست رتبه اول استانی را کسب کند.
وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری نیز تعداد 180 طرح در مرحله منطقه ای شرکت کرده اند که نسبت به سال قبل 46 درصد رشد داشته است.
به گزارش ایرنا، آثار فردی و گروهی دانش آموزان پس از داوری های منطقه ای، در معرض دید عموم علاقه مندان قرار خواهد گرفت و آثار برگزیده به مرحله استانی این جشنواره راه پیدا خواهند کرد.
شهرستان عجب شیر با 71 هزار جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7485
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 آذربایجان شرقی تعلیم و تربیت ذهن شیر مدیر آموزش و پرورش 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان