Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به‌نقل از معاونت دانشجویی، سمینار کاربرد آخرین دستاوردهای درمان شناختی رفتاری با حضور ۹۰ نفر از پیشکسوتان، استادان، کارشناسان، متخصصان و دانشجویان فعال حوزه روانشناسی در زمینه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و خدماتی، ۴ اسفند ۱۳۹۷، در باغ‌موزه نگارستان دانشگاه تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این سمینار، حمید پیروی، رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران در رابطه با اهمیت برگزاری این سمینار گفت: «در عصر حاضر با توجه به مشکلات و مسائل زندگی فردی و اجتماعی، اهمیت به بهداشت و سلامت روح و روان در کنار سلامت جسمانی، امری ضروری است و به منظور دستیابی به این هدف، آشنایی با علم روانشناسی و تکنیک‌ها و روش‌های آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با توجه به این موضوع، لزوم فراگیری و به‌روزرسانی دانش روانشناسی در زمینه‌ها و شاخه‌های مختلف برای کارشناسان و متخصصان این حوزه امری اجتناب‌ناپذیر است».
وی افزود: «به همین منظور مرکز مشاوره دانشگاه تهران با همکاری انجمن روانشناسی ایران و دانشگاه ماربورگ آلمان، اقدام به برگزاری سمینار یک‌روزه‌ای در رابطه با آخرین دستاوردهای درمان شناختی رفتاری در سه حیطه Trauma, psychosis and suicidality کرده است».
مدرسان این سمینار، استادان مدعو از دانشگاه ماربورگ در زمینه‌های مختلف درمان شناختی رفتاری سخنرانی کردند.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود

 به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ گروه درمانی و مشاوره انفرادی «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی، تست هوش کودکان (وکسلرویون) و... از جمله مشاوره‌های افرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

ضمن آنکه در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی و... مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

علاقمندان به منظور بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد
  • آئین بزرگداشت روز روانشناسی در بوشهر برگزار شد
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • ۳۵ تا ۴۰ درصد از افرادی که از روشهای IVF برای درمان ناباروی اقدام می کنند بچه دار می شوند 
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود