Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@03:29:49 GMT

واکاوی «گام دوم انقلاب» در نشست گفتار عصر مشهد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۲۲۳۲

واکاوی «گام دوم انقلاب» در نشست گفتار عصر مشهد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛  نشست بیست و هشتم «گفتار عصر» امروز، 6 اسفند  با محوریت بازخوانی بیانیه «گام دوم انقلاب» در حسینیه هنر مشهد برگزار می‌شود.

در این گفتار حجت‌الاسلام مجتبی الهی خراسانی، محقق و مدرّس خارج فقه تعلیم و تربیت حوزه علمیه مشهد با موضوع پیشران‌های بیانیه گام دوم، مرتضی فیروزآبادی،  معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی آستان قدس رضوی با موضوع الزامات جوان‌گرایی در گام دوم انقلاب و رقیه فاضل، دانش‌آموخته دکترای مدیریت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد با موضوع پیشرفت انقلاب با نفی دوگانه‌های ساختگی به بازخوانی و تبیین این بیانیه خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست امروز از ساعت 18 در حسینیه هنر واقع در مشهد، چهارطبقه، شهید مدرس 4  برگزار می‌‌شود و شرکت برای عموم علاقه‌مندان بلامانع است.

محمد قاسمی 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: گام دوم انقلاب بیانیه رهبری مشهد ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد

به گزارش جام جم آنلاین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حملات جدید به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان انجامید، رزمندگان مقاومت بعد از ظهر امروز یکشنبه، مراکز توپخانه و نیز استقرار نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها را در الزاعوره با دهها موشک کاتیوشا هدف قرار داد و آنرا به آتش کشید.

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۳:۲۰ بعد از ظهر امروز یکشنبه تجهیزات جاسوسی دشمن صهیونیست را در رامیا با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

دیگر خبرها

  • آیین رونمایی از کتاب عکس «مشهد در روزگار انقلاب»
  • موفقیت‌ها در دل تحریم به دست آمده است
  • در جنگ نابرابر رسانه‌ای قرار داریم/ دانشجویان نشریات دانشجویی، خط قرمزها را کنار بگذارند
  • نشست خبری گروسی و رئیس سازمان انرژی اتمی آغار شد
  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله/رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد