Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد معدندار در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۳۰ مدرسه شامل ۱۹۵ کلاس درسی و همچنین پنج خانه معلم و سوئیت با امکانات فرش، یخچال و تلویزیون برای اسکان مسافران نوروزی آران و بیدگل آماده شده است.

وی افزود:مدارس انتخاب شده برای اسکان مسافران نوروزی در آران و بیدگل از مدارس با درجه‌های الف و ب است و  با اختصاص سهمیه ویژه فرهنگیان آماده خدمت رسانی به مهمانان نوروزی آران و بیدگل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۲ هزار نفر از مسافران نوروزی آران و بیدگل در مدارس سطح شهرستان اقامت داشتند، تاکید کرد: شهرستان کهن و کویری آران و بیدگل به واسطه برخورداری از ۵۰۰ اثر تاریخی و طبیعی منحصر به فرد همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

وی تصریح کرد: زیارت امامزادگان، کویر مرنجاب، دریاچه نمک، شهر زیرزمینی اویی در نوش آباد، مجموعه‌های تاریخی همچون «قاضی»، سایت تاریخی ویگل و غیره، آران و بیدگل را به دومین شهر استان اصفهان از لحاظ آثار ثبت ملی شده تبدیل کرده است.

کد خبر 4552036

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش اسکان نوروزی وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق

تصاویری کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل قبل از عملیات وعده صادق تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد، منتشر شده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اخطار به صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات
  • ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی ارسال شده است
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • با یک کلیک به هر جا که می خواهید سفر کنید
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل