Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@05:30:45 GMT

تغییر تابعیت والیبالیست کوبایی در روسیه

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۳۲۴۴

تغییر تابعیت والیبالیست کوبایی در روسیه

بازیکن تیم ملی والیبال کوبا تابعیت روسیه را پذیرفت. ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت اسپورت اکسپرس روسیه، اورئول کامخو با ارسال درخواستی به فدراسیون بین‌المللی والیبال (FIVB) خواهان به رسمیت شناخته شدن ملیت روسی او توسط این نهاد برای شرکت در رقابت‌های ملی و باشگاهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اعضای فدراسیون فوتبال والیبال روسیه نیز در رابطه با درخواست والیبالیست کوبایی از فدراسیون بین‌المللی گفت: اورئول کامخو درخواست خود را به این فدراسیون ارسال کرده که ما نیز از آن حمایت می‌کنیم. این درخواست در نشست ماه مارس 2019 فدراسیون بین‌المللی والیبال مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اورئول کامخوی کوبایی سابقه قهرمانی و نایب‌قهرمانی در کاپ آمریکای جنوبی همراه تیم ملی کوبا را دارد و هم‌اکنون عضو تیم زنیت سن‌پترزبورگ است. او در سال 2018 میلادی رسما تابعیت روسیه را پذیرفت.

اورلاندو، دنور و نیویورک حریفان خود را شکست دادند

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی والیبال روسیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی والیبال روسیه تیم ملی والیبال روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه شهداب یزد که در این فصل نتوانست عنوان قهرمانی لیگ را به دست بیاورد حالا با تدابیر مدیریت این باشگاه در آستانه گرفتن میزبانی جام باشگاه های آسیا است.

به همین منظور میلاد تقوی و وحید مرادی رییس و نایب رئیس فدراسیون والیبال سه شنبه به یزد سفر خواهند کرد تا در دیدار با استاندار یزد و امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب یزد درباره میزبانی جام باشگاه های آسیا صحبت کنند.

احتمالا سه شنبه پس از جلسه فدراسیون با مسئولان یزد خبر میزبانی این شهر اعلام خواهد شد تا باشگاه شهداب یزد برای سومین سال پیاپی و این بار به عنوان میزبان در جام باشگاه های آسیا شرکت کند.

این میزبانی می تواند بهترین خبر برای هواداران تیم شهداب یزد باشد که پس از دو سال ناکامی بالاخره عنوان قهرمانی این تورنمنت را به دست بیاورند و یکی از اهداف بلند مدت خود از زمان تشکیل این باشگاه برسند و هم انتقام فینال لیگ برتر را از فولاد سیرجان ایرانیان بگیرند. البته در این مسیر تیم ناگویا ژاپن نیز حضور دارد که احتمالا تا شهریور ماه که آغاز این جام است انتقال نیمیر عبدالعزیز هلندی را قطعی کرده است.

دیگر خبرها

  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL