Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@15:41:42 GMT

از خانواده شهید محمدحسین حدادیان تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۴۰۹۲

از خانواده شهید محمدحسین حدادیان تجلیل شد

طی مراسمی از خانواده شهید محمدحسین حدادیان تجلیل شد. در این مراسم از نقاشی شهید رونمایی شد و مستند شهید عزیز نیز اکران شد. ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، در سومین گردهمایی فعالان مردمی فرق، ادیان، اقوام و مذاهب سراسر کشور با حضور مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء (عج) و اساتید و شخصیت های فرهنگی فرق و ادیان از خانواده شهید عزیز "محمدحسین حدادیان" تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لازم به ذکر است در این مراسم با حضور پدر و مادر شهید حدادیان، از تابلو نقاشی این شهید والامقام امنیت و ولایت رونمایی شد.  

این اثر به همت هنرمند انقلابی جناب آقای عباس گودرزی به تصویر کشیده شده است. 

گفتنی است در این گردهمایی که در آستانه سالروز شهادت شهید محمد حسین حدادیان و به یاد این شهید عزیز برگزار شد، مستندی به نام "شهید عزیز" نیز اکران شد. 
این مستند به کارگردانی حسین سوهانی برای شهید حدادیان ساخته شده که چند بار از شبکه های مختلف رسانه ملی نیز پخش شد. 

«شهید عزیز» به زودی روی آنتن/گلایه پدر شهید حدادیان از شورای شهر تهران + عکس

 

شهید محمد حسین حدادیان سال گذشته در جریان اغتشاشات خیابان گلستان هفتم که در اسفندماه سال گذشته اتفاق افتاد توسط دروایش گنابادی به شهادت رسید.  
در این مراسم پدر و مادر شهید حدادیان، هر یک در دقایقی جداگانه به ایراد سخنرانی پرداختند. 

خانواده شهید حدادیان ضمن تشریح ابعاد فتنه دراویش در خیابان گلستان هفتم تهران، نقش این فرقه منحرف را در پازل جنگ نرم و ایجاد ناامنی در کشور عزیزمان ایران تبیین نمودند. 

در ادامه پدر و مادر شهید، الگوهای شخصیتی و رفتاری این شهید والامقام  را توضیح دادند و ولایت‌مداری، حضور موثر و آتش به اختیار در عرصه نبرد با دشمنان در سوریه و در فتنه های داخلی را از مهمترین ویژگی های شخصیتی این شهید برشمردند. 

پدر و مادر شهید حدادیان مطالبات و انتقاداتی نیز از برخی مسئولین کشور داشتند. ایشان برخورد منفعلانه برخی مسئولین نسبت به فرقه انحرافی دراویش گنابادی که چندین بار مخل نظم و امنیت کشور شده اند را مورد انتقاد قرار دادند و خواستار برخورد قانونی با عاملان این فتنه شدند.

انتهای پیام/

R1386/P/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهدای ترور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای ترور شهدای ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • انتقاد یک مداح بودجه سنگین نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت