Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@04:36:43 GMT

رونمایی از تابلوی «سمت ملکوت» در گرامیداشت روز مادر

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۴۶۰۶

رونمایی از تابلوی «سمت ملکوت» در گرامیداشت روز مادر

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مهدی فرخی هنرمند نگارگری است که تاکنون آثار بسیاری با موضوعات دینی، مذهبی، دفاع مقدس و مدافعان حرم خلق کرده است. وی همزمان با میلاد ملکوتی حضرت فاطمه زهرا(س) بار دیگر با اثری زیبا و دلربا به مقام معظم مادر در قالب هنر نگارگری پرداخته است.

تابلو «سمت ملکوت» اثری نگارگری است که روی بوم کار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر در ابعاد 100 در 150 سانتی‌متر و با تکنیک اکریلیک، مفهومی از حضرت فاطمه زهرا(س) را به نمایش می‌گذارد.

آیین رونمایی از تازه‌ترین اثر مهدی فرخی هنرمند انقلابی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری فردا سه‌شنبه 7 اسفندماه، همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز گرامیداشت مقام و  منزلت مادر، ساعت 15 در نگاه‌خانه حوزه هنری برپا می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این آیین و تماشای تابلو نگارگری«سمت ملکوت» تازه‌ترین اثر مهدی فرخی می‌توانند در تاریخ و ساعت مذکور به نشانی تهران، خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا روز مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین رونمایی از طرح آموزشی و تربیتی «هزار مشعل» عصر چهارشنبه با حضور معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

«هزار مشعل» به واسطه فعالیت قریب به ۱۰۰۰ کانون در استان گیلان طراحی شده و در قالب این طرح هر کانون به مانند یک مشعل در فعالیت‌های فرهنگی محسوب شده است.

هزار مشعل طرحی تربیتی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و آموزشی است که با محوریت جهاد تبیین در فعالیت‌های مسجدی به منظور احیای کارکردهای مساجد در هشت رشته طراحی شده است.

کد خبر 6094649

دیگر خبرها

  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • این شهید حتی موقع به‌ دنیا آمدن فرزندش هم حاضر نشد به خانه برگردد!
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • «خالد» ‌جلوی‌ دوربین رفت
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد