Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، به تازگی سه مجری باسابقه تلویزیون در سه شبکه مختلف، رفتارهای عجیبی از خود نشان داده‌اند که باعث ناراحتی مخاطبان تلویزیون شده است. روز شنبه در مسابقه «چهل ستاره»، وقتی شرکت‌کننده خودش را معرفی کرد و گفت معلول است، بهمن هاشمی از او پرسید: «یعنی اصلا حرکت نمی‌کنی؟» و ناگهان خنده‌‌ای کرد! این سؤال عجیب و واکنش نامربوط بهمن هاشمی باعث شده مخاطبان از رفتار او حیرت‌زده شوند و واکنش‌های منفی فراوانی نشان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این اتفاق، ماجرای حضور زوجی که 27 بار تقاضای طلاق داده بودند در برنامه «فرمول یک» جنجال‌های زیادی به پا کرده بود که هنوز هم با گذشت چند روز و توضیحات علی ضیا، همچنان این حواشی ادامه دارد. علاوه بر این دو اتفاق، هفته گذشته طرح سوال نژادپرستانه‌ای در مسابقه «جدول» هم باعث توبیخ و برکناری حامد حاجیلو مجری این مسابقه شد. اگر چه در مورد اتفاقی که در این مسابقه افتاد، مقصر اصلی تهیه‌کننده (و طراح سؤال) برنامه بود یا در مورد برنامه «فرمول یک» تقطیع بخش کوتاهی از صحبت‌های آن زوج باعث شده بود ماجرا وارونه جلوه داده شود، اما مسئله مشترک درخصوص هر سه اتفاق، واکنش نامناسب مجری در لحظه بحرانی است. تأیید و تأکید حامد حاجیلو درباره این که نژاد آریایی «نژاد برتر» میان سفیدپوستان است، یا لبخندهای نابه جای علی ضیا در لحظاتی که مهمان برنامه از 27 بار کتک زدن همسرش می‌گفت، یا همین خنده بی‌دلیل بهمن هاشمی، نمونه‌های این واکنش نامناسب هستند.

مشکل اصلی این جاست که از حامدحاجیلو و علی ضیا که جوان‌تر هستند، تا بهمن هاشمی که سن‌وسالی از او گذشته و تجربه بیشتری در اجرا دارد، هر سه در لحظات حساس و بحرانی نمی‌توانند واکنش مناسبی نشان دهند، به همین دلیل با رفتار غیرحرفه‌ای خود، عموم مخاطبان را خشمگین می‌کنند و باعث و بانی واکنش‌های منفی می‌شوند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تلویزیون تلویزیون پارس جنجال پارس نیوز مجری مشهور رفتارهای عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!

بازدید 19 حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، واکنش بسیار مثبتی در افکارعمومی منطقه داشته و از پاکستان تا کشورهای عربی و ترکیه شاهد موجی وسیعی از واکنش‌ها در حمایت از ایران بوده‌ایم؛ چرا که این تنها واکنش نظامی چند دهه اخیر به حملات لجام گسیخته رژیم صهیونیستی بود. در تازه ترین واکنش، کرار ابوغنیم، مداح معروف شهر نجف اشرف درباره حمله ایران به اسرائیل با عنوان «ضربه حیدری» در یک مجلس بزرگ در این شهر نوحه‌خوانی جالب کرد. ویدیوی این مجلس و نوحه‌ای که این مداح خواند را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • واکنش متفاوت دستیار رئیسی به رفتارهای تند پلیسی با بی‌حجابی | فیلم
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  • ببینید | اعتراف عجیب مجری زن جنجالی صدا و سیما با چاشنی آشپزی
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی درباره برنامه هسته ای ایران
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها