Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فرمانده انتظامي شهرستان بابل از شناسايي و دستگيري 2 سارق احشام و طيور با 18 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار آريادفترمازندران درشهرستان بابل، سرهنگ"سيد محسن جعفري در تشريح اين خبر، گفت: درپي وقوع چندين فقره سرقت احشام وطيور در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامي شهرستان بابل، افزود: در اجراي اين ماموريت ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي با بررسي هاي همه جانبه سارقان را شناسايي کردند.

سرهنگ جعفري، خاطرنشان کرد:پس از هماهنگي هاي قضائي، در عميلياتي ضربتي متهمان دستگير و در بازجوئي هاي به عمل آمده تاکنون به 18 فقره سرقت احشام و طيور در اين شهرستات اعتراف کرد.

وي ،اظهار داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند و موضوع در دست بررسي است .

فرمانده انتظامي بابل در خاتمه با اشاره به اين که رعايت مسائل امنيتي، هشدارهاي انتظامي و استفاده از تجهيزات ايمني مناسب از مهمترين عوامل پيشگيري از سرقت به شمار مي روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده افراد مشکوکي که در محدوده زندگي آنان پرسه مي زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: طعم احشام و طيور بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز

سرهنگ حسین زلقی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۳۳ این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس ۷ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی ۲ عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شهر اهواز، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۶ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی در خاتمه گفت: متهمان پس تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد