Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@07:46:42 GMT

باند جعل اسناد و خرید و فروش سلاح در کرمان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۷۶۰۹

باند جعل اسناد و خرید و فروش سلاح در کرمان دستگیر شد

دادستان کرمان از دستگیری یک باند فرااستانی جعل اسناد و خرید و فدوش سلاح خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به راه آرمان؛دادخدا سالاری دادستان کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: سازمان اطلاعات سپاه کرمان پس از یک سال کار اطلاعاتی بر روی یک باند جعل اسناد در زمینه جعل مدارک تحصیلی، اسناد دولتی، کارت پایان خدمت که به صورت گسترده در داخل و خارج از کشور فعالیت مجرمانه داشتند را شناسایی و منهدم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افراد میلیاردها ریال در قبال جعل اسناو و مدارک دریافت کرده اند همچنین بخش کوچکی از این باند در کرمان و بخش اصلی در تهران و دیگر شهرهای کشور فعالیت داشتند.

دادستان کرمان با اشاره به حمل سلاح گرم توسط این افراد خاطرنشان کرد: این باند برای اینکه نشان دهند افراد ذی نفوذی در سازمانهای دولتی هستند با خود سلاح کمری حمل میکردند و خوشبختانه تاکنون ۷ قبضه اسلحه به همراه ۱۱۰ فشنگ از آنها کشف شده است.

سالاری ادامه داد: این باند همچنین در زمینه خرید و فروش سلاح جنگی، شکاری، برد کوتاه یا کلت نیز فعالیت داشتند.

وی تشریح کرد: عمده فعالیت این افراد در تهران بوده اما از طریق سازمان اطلاعات سپاه کرمان تحت تعقیب و شناسایی قرار گرفته اند اما تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد و در صورت اثبات دخالت و همکاری افرادی در ادارات دولتی آنها نیز تحت تعقیب و بازجویی قرار می گیرند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودان با دریافت گزارش تیراندازی منجر به جرح با سلاح کمری توسط فردی به سمت برادرش و ایراد ضرب و جرح و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در کمترین زمان متهم متواری را در شهرستان حاجی آباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم در بازجویی‌ها به جرم ارتکابی و وجود سه قبضه سلاح جنگی در اختیار بستگان خود اقرار کرد.
سردار علی اکبر جاویدان افزود: در بازرسی جداگانه از مخفیگاه متهم و منازل افراد مذکور، ۳ قبضه سلاح کلت کمری، سه تیغه خشاب و ۲۰ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات کنکور/ ۲۰ نفر دستگیر شدند