Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@03:58:19 GMT

لزوم همسان سازی ارائه خدمات میان جانبازان زن و مرد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۹۰۲۳

معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران بر لزوم همسان سازی ارائه خدمات میان جانبازان زن و مرد تاکید کرد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راد معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جشن ملی شمیم کوثر که به منظور تجلیل از بانوان جانباز گفت: هرساله تجلیل از مردان جانباز صورت می گیرد اما مراسم تقدیر از بانوان جانباز برای اولین بار است که برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این مراسم و تقدیر از بانوان جانباز به تاکید مقام معظم رهبری برگزار شده و از تعدادی از زنان جانباز و ایثارگر به نمایندگی از بانوان ایثارگر سراسر کشور تقدیر خواهد شد.

کاویانی راد با بیان اینکه پیامدهای جانبازی برای زنان بسیار دشوارتر از مردان است، عنوان کرد: حدود ۸ هزار بانوی جانباز در کشور داریم و با توجه به نقش زنان در خانواده قطعا پیامدها و دشواری های جانبازی برای زنان بسیار سخت خواهد بود.

وی با اشاره بر لزوم همسان سازی خدمات ارائه شده به مردان و زنان جانباز، اظهار داشت: با توجه به موقعیت زنان باید در خدمات مشترکی که به جانبازان مرد و زن ارائه داده می شود، باید یک همسان سازی و تلفیق ایجاد شود تا رسیدگی به بانوان ایثارگر ارتقا یابد.

کاویانی راد در پایان تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با بهبود و همسان سازی ارائه خدمات به جانبازان زن شاهد تاثیرگذاری موثر در وضعیت این بانوان باشیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان همسان سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت

روزنامه کیهان به اظهارات احمد علیرضابیگی نماینده تبریز در باره حجاب واکنش نشان داد.

روزنامه کیهان نوشت: یک نماینده ردصلاحیت شده این دوره از انتخابات بدون فهم فلسفه حجاب مدعی شده اگر نظام ستمشاهی توانست با زور و جبر چادر از سر زنان ما باز کند، اکنون هم می‌توان با الزام قانونی عکس آن را انجام داد.

مقایسه الزام حجاب همراه با اقناع فرهنگی و محترمانه زنان بی‌حجاب در جمهوری اسلامی با رفتارهای مخوف و ضرب و شتم بانوان محجبه توسط رژیم دیکتاتوری پهلوی از مبنا دچار اشکال است. حجاب یک قانون مثبت، سازنده و موافق با فطرت و متضمن کرامت انسانی بانوان است. اما بی‌حجابی و برهنگی درتضاد بافطرت انسان است و نتیجه‌ای جز افزایش خیانت و فساد و فروپاشی کانون خانواده ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لقب‌های تازه کیهان برای 5 چهره سیاسی و فرهنگی کیهان: اعتراض به حجاب بهانه‌ای برای فتنه‌گری در دانشگاه

دیگر خبرها

  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح خواهد بود
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی