Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@14:37:04 GMT

اهدای جهیزیه به 50 نوعروس نیازمند میانکوه

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۹۳۸۰

اهدای جهیزیه به 50 نوعروس نیازمند میانکوه

مسئول خیریه آبشارعاطفه ها بخش محروم میانکوه از اهدا 50 جهیزیه به نوعروسان نیازمند این منطقه با مساعدت بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)،اداره کل ورزش و جوانان چهار محال وبختیاری و خیرین گرانقدر خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کرامت حاجی حسنی مسئول خیریه آبشارعاطفه ها بخش محروم میانکوه و دبیر سازمان مردم نهاد آوای رحمت میانکوه در حاشیه  مراسم اهدا جهیزیه به نوعروسان بخش میانکوه  در گفت و گو با خبر جهانبین نیوز گفت: در حالی که برخی از جوانان زندگی خود را بر پایه مهریه های سنگین و عجیب استوار می کنند و جشن های ازدواج پرهزینه و جهیزیه های هزار رنگ را سرمایه زندگی خود قرار می دهند تعدادی از دختران جوان هستند که در آرزوی شروع زندگی ساده و بی زرق و برق هستند و تنها به دست های خیرین و نیکوکاران چشم دوخته اند تا به یاری آنها بشتابند و این امر مهم به همت والای شما نیکوکاران و نیک اندیشان موسسه خیریه آبشار عاطفه ها صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
حاجی حسنی افزود: در آستانه  میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) موسسه خیریه آبشار عاطفه های بخش محروم میانکوه از توابع شهرستان اردل با مساعدت  بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)،اداره کل ورزش و جوانان چهار محال وبختیاری و خیرین گرانقدر 50 سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند به نو عروسان عزیز اهداء شده است که هدف از اهدای جهیزیه هم تسهیل امر ازدواج، تحکیم بنیان خانواده، کم کردن دغدغه دختران جوان در ارزوی جهیزیه بوده است.


وی بیان کرد: اقلام جهیزیه  شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، بخاری، لباس شویی، جارو برقی، اتو بخار و سرویس چینی بوده است، سهم هرکدام از نوعروسان پنج قلم کمک جهیزیه بوده است ارزش کل جهیزیه بالغ بر 750 میلیون تومان برآورد شده است.
 
مسئول خیریه آبشارعاطفه ها بخش محروم میانکوه  گفت: در این مراسم نیز به هر زوج یک پک شامل(یک جلد قرآن، شاخه گل، کارت هدیه یک میلیون ریالی،سجاده و جانماز، چادر عروس، بسته فرهنگی، سرویس دم کن آشپزخانه، سفره غذاخوری،حوله حمام، پتوی نرمینه دونفره، چمدان بزرگ عروس) اهداء گردید.
 
انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای تسهیل رفت‌و‌آمد کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت و همراهانشان در نظر گرفته شده بود که از مناطق کم‌برخوردار برای درمان به تهران سفر می‌کنند.

اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان

جامعه هدفِ این طرحِ همسو با ماهیت کسب‌وکار شرکت اسنپ کودکانی هستند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.
این کودکان و خانواده‌هایشان اغلب از مناطق کم‌برخوردار هستند و در منطقه‌ محل سکونت خود به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد این گروه به مراکز درمانی است.

طرح تخفیف‌ ویژه‌ ۲۰ درصدی به موسسات نیکوکاری از جمله طرح‌های مشابهی است که در تمام طول سال برای تسهیل رفت‌آمد و کاهش هزینه‌های موسسات نیکوکاری اجرا می‌شود.

معرفی خیریه‌ پزشکی نوین

ماموریت این خیریه پوشش هزینه‌ها و منابع لازم برای درمان کودکان زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار ساکن مناطق کم‌برخوردار است. در راستای این هدف نیز بستر مناسبی را برای همکاری با نیروهای متخصص پزشكى، پرستارى و مددکارى برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایى تخصصى رایگان فراهم کرده است.

این خیریه کودکان کم‌برخورداری را که برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی نیاز است به تهران سفر کنند از ابتدای سفرشان تا زمان بهبودی کامل همراهی و حمایت می‌کند.

دیگر خبرها

  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه