Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@00:06:48 GMT

دشمنان درصدد تخریب قوه‌قضائیه و وجهه آن هستند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۸۹۵۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، علی‌اکبر گروسی امروز در مراسم تودیع و معارفه بازرس‌کل استان‌ با اشاره به موقعیت حساس و مهم آذربایجان‌غربی اظهار داشت: قبول مسوولیت در استان کار بسیار مهمی است و از آنجائی که وظیفه این سازمان حسن اجرای قانون در ارگان‌های دولتی با یک دامنه وسیع است بر عهده این سازمان بوده و نتایج مثبت آن موجب رضایتمندی مردم می‌شود و اهمیت کار در این سازمان را دوچندان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازرسان سازمان بازرسی به عنوان عیون بیدار در کشور هستند که باید اجرای قانون توسط تمام اجزای حاکمیتی را نظارت کرده و در خدمت مردم باشند.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی تأکید کرد: سازمان بازرسی باید هم حوزه مالی و هم در حوزه سلامت اداری را مدنظر قرار داشته باشد که این امر یک مأموریت عظیم است.

وی افزود: کار قوه قضائیه کار بسیار مهمی است و مجرمین حرفه‌ای و با سابقه علاقه‌ای به این قوه ندارند چرا که همواره قوه‌قضائیه سد راه آنها بوده است و این افراد همواره سعی داشته‌اند با توسل به جایگاه‌های در عملکرد دستگاه قضائی اخلال ایجاد کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان در ادامه یادآور شد: از طرفی دلسوزان نظام نیز از افزایش میزان مجازات‌ها، زندانی‌ها، اطاله دادرسی و فرآیند دادرسی معترض هستند که سعی و هدف قوه‌قضائیه انجام صحیح و شایسته امور است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان و معاندین درصدد تخریب قوه‌قضائیه و تخریب وجهه آن هستند که این موضوع نشان‌دهنده عملکرد صحیح دستگاه قضائی بوده است و ادامه این مسیر مستلزم این است که امروز قوه‌قضائیه احساس تنهائی نکند و مدیران نظام باید اهمیت کاری را که دستگاه قضائی انجام می‌دهد درک کنند.

گروسی در پایان با قدردانی از تلاش‌های بازرس‌کل سابق استان گفت: پاشائی همواره دارای برنامه و ایده‌های نو بوده‌ و عملکرد درخشانی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۸۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها

محمد رستگاری، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خرابی‌ها شامل تخریب ابنیه فنی و آب روها بوده است، اظهار کرد: جاده یزد-دربید یکی از محورهایی بود که از شروع بارندگی مسدود شد چرا که ۳ کیلومتر از این مسیر به صورت کامل تخریب شده است.

وی با اشاره به تخریب و مسدود شدن برخی از محورهای مواصلاتی استان از جمله اردکان-هامانه، ده جمال- بهاباد، مهریز- انار و غیره در اثر بارندگی‌ها گفت: همه مسیرها به جز محور دربید در حال حاضر بازگشایی شده است و قطعاً ترمیم این مسیر و سایر مسیرهایی که در اثر بارندگی دچار تخریب شده‌اند زمان بر و هزینه بر خواهد بود.

کد خبر 6089826

دیگر خبرها

  • اینجا غزه نیست؛ بمباران هم نشده است! | اینجا اوکلاهما است که خانه ها بر اثر گردباد تخریب شده اند ... + فیلم
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟