Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن خلیلی، مدیرِ پرسپولیس با توجه به حضور این تیم در آسیا، انتظار تعامل بیش تری از سوی سازمان لیگ برای برنامه مسابقات دارد.

طرفداری- محسن خلیلی، مدیر فوتبال پرسپولیس که تازگی به این سمت منصوب شده است، درباره انتظارش از سازمان لیگ برای برنامه مسابقات پیش روی سرخپوشان می‌گوید.

به گزارش ایرنا، محسن خلیلی با اشاره به درخواست پرسپولیس مبنی بر تغییر زمان بازی با سپاهان در جام حذفی اظهار داشت:

ما با کادر فنی در این مورد به جمع بندی رسیدیم و در همین راستا با ایرج عرب مدیر باشگاه هم صحبت کردیم که این نقطه نظرات را در جلسه با مسئولان سازمان لیگ مطرح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:

قرار بود من هم در این جلسه حضور داشته باشم ولی برگزاری این جلسه با دیدار پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان همزمان شد و نتوانستم در این نشست حضور پیدا کنم.

مدیر تیم فوتبال تصریح کرد:

وظیفه ما این بود که اعتراض خودمان را به فشردگی بازی ها با سازمان لیگ در میان بگذاریم و انتظار داریم که برنامه ریزی جدیدی صورت بگیرد. در این جلسه هم نظرات باشگاه به مسئولان سازمان لیگ انتقال داده شده و منتظر گرفتن تصمیمات جدید هستیم.

خلیلی خاطرنشان کرد:

تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، در سطح بین المللی برای ورزش کشور افتخار می آفرینند و موجبات پیشرفت را فراهم می کنند. بر همین اساس انتظار تعامل بیشتری از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را داریم.

وی در رابطه با دیدار روز پنجشنبه پرسپولیس برابر نفت صنعت نفت آبادان نیز اظهار داشت:

شرایط ما برای این بازی خوب است و با حمایت همه جانبه هواداران آماده کسب سه امتیاز این مسابقه هستیم.

خلیلی در پایان در رابطه با شرایط مصدومان پرسپولیس گفت:

دو بازیکن خوب ما امروز به تمرینات تیمی اضافه شدند. سایر نفرات هم با کادر پزشکی خوب ما کار می کنند تا به بهترین فرم لازم برای بازی برسند و بتوانند به پرسپولیس کمک کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، محسن مسن‌آبادی، علی فاضلی و احمدرضا مسن‌آبادی، افتخارآفرینان ورزش استان مرکزی و شهر اراک که در مسابقات مردان آهنین به موفقیت رسیدند، همراه با محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه در محل اردوی تیم آلومینیوم اراک حضور یافتند.

محسن مسن‌آبادی تجربه قهرمانی در مردان آهنین را دارد، علی فاضلی امسال رتبه سوم را به دست آورد و احمدرضا مسن‌آبادی نیز جوان‌ترین شرکت‌ کننده امسال مسابقه مردان آهنین بود.

آنها برای شاگردان سیدمجتبی حسینی آرزوی سربلندی و پیروزی در بازی امروز مقابل پرسپولیس را داشتند و با اعضای تیم عکس یادگاری گرفتند.

آلومینیوم اراک امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس است.

دیگر خبرها

  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد