Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های آلمانی از اعتصاب های گسترده در بخش خدمات عمومی آلمان در اعتراض به دستمزدها در بسیاری از شهرها و ایالات آلمان خبر دادند. ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۱ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه آلمانی "پاسایر نویه پرسه"، اعتصاب در بخش خدمات عمومی آلمان امروز در بسیاری شهرها در اعتراض به دستمزدها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این روزنامه آلمانی اتحادیه ها با اعلام این اعتصاب ها در بسیاری از شهرها و ایالات آلمان فشارها بر کارفرمایان برای افزایش دستمزدهای شاغلین خود را افزایش دادند. این خبر را سخنگوی بسیاری از اتحادیه های آلمان در گفتگو با خبرگزاری آلمان تایید کرده اند.

در شمال آلمان اعتصاب ها در بسیاری بخش های خدمات عمومی از صبح امروز آغاز شد و شامل شاغلان بسیاری از ادارات و سازمان ها هامبورگ و همه ادارات دولتی در اشلسویگ-هولشتاین بود.

در بسیاری از شهرها هم اعتراضات و تجمعاتی برنامه ریزی شده بود. در نوردراین- وست فالن کارکنان کلینیک ها در شهرهای آخن، بن، دوسلدورف، اسن و کلن کار خود را تعطیل کردند. در تورینگن هم معلمان و کارکنان بیمارستان دانشگاه "ینا" دست به اعتصاب زدند.

نارضایتی بالا از عرصه سیاسی در بین شهروندان آلمانی

در این اعتصاب ها اتحادیه های وردی و  dbb آلمان خواستار 6 درصد دستمزد بیشتر برای کارکنان خود یعنی حداقل 200 یورو بیشتر در ماه هستند. سومین دور مذاکرات در این باره برای 28 فوریه و اول ماه مارس تصمیم گیری شده است. کارفرمایان این درخواست ها را افراطی دانسته و آن را رد می کنند.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آلمان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان اخبار آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شهرها بهشت جیب‌بُرها است

به گزارش جماران، نتیجه یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که محبوب‌ترین نقاط برای گردشگران در اروپا در عین حال بیشترین مراکز مورد علاقه جیب‌بُرها در این قاره هم هستند.

حجم ویدیو: 23.71M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • اتفاقات دانشگاه‌های امریکا نتیجه فعالیت‌های گسترده ایران و نهاد «جامعة‌المصطفی» است | اذغان به تأثیرپذیری دانشگاهیان امریکا از ایران
  • این شهرها بهشت جیب‌بُرها است
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • بازار طلای تهران در تعطیلی/ اعتصاب طلا فروشان در اعتراض به چیست؟