Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا کیخا در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بنابر برنامه ریزی ستاد مردمی پاسداشت مقام سردار شهید حاج قاسم میرحسینی مقرر شد امسال ۳ مراسم محوری تحت عنوان یادواره «قاسم زنده است» به منظور بزرگداشت مقام این شهید بزرگوار در شهرستان های زابل، ایرانشهر و زاهدان برگزار شود.

وی افزود: از همین رو یادواره سردار شهید حاج قاسم میرحسینی و شهدای منطقه سیستان در مصلی زابل در تاریخ ۱۸ بهمن‌ماه برگزار شد و همچنین یادواره مشابهی با محوریت شهید میرحسینی و شهدای منطقه بلوچستان نیز در تاریخ ۲۵ بهمن‌ماه در ایرانشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد مردمی پاسداشت مقام سردار شهید حاج قاسم میرحسینی ادامه داد: امسال تعدادی از جوانان استان سیستان و بلوچستان به صورت کاملا خودجوش گرد هم آمدند و تصمیم گرفتند تا مراسم‌های گرامیداشت این شهید بزرگوار را به صورت مردمی برگزار کنند.

 وی گفت: این ستاد در برنامه پاسداشت سال جاری عملیاتی ۴۰ روزه طراحی کرد که به ۶ هفته تقسیم شد و از روز ۲۹ دی‌ماه با برنامه شب خاطره‌ای با عنوان «قاسم زنده است» در روستای «صفدر میربیک» از توابع شهرستان زهک که محل زندگی شهید میرحسینی بوده آغاز شد.

کیخا با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی در طول این ۴۰ روز جهت معرفی ویژگی‌های شهید میرحسینی و دیگر شهدای استان برنامه‌ریزی شد، تصریح کرد: سومین یادواره شهید میرحسینی به عنوان اختتامیه این ۴۰ روز عملیات فرهنگی در تاریخ نهم اسفند ماه در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان برگزار می‌شود.

کد خبر 4552949

منبع: مهر

کلیدواژه: زاهدان سیستان و بلوچستان قاسم میرحسینی یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم

کاروان ۲۰۰۰ نفری از دختران و مادران اصفهانی به گلستان شهدای کرمان اعزام شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 2000 نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

.

انتهای پیام/163/.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم