Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@02:38:31 GMT

درخواست نماینده‌ی اراک برای ماندن ظریف

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۹۵۵۲۵

درخواست نماینده‌ی اراک برای ماندن ظریف

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با توجه به استعفا شب گذشته محمد جواد ظریف نماینده اراک و جمعی دیگر از نمایندگان از رییس جمهور درخواست رد این استعفا را دادند.

هادی مقدسی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون امید در خصوص استعفای محمد جواد ظریف ابراز نگرانی کرد و گفت:خبر استعفای ظریف نگران کننده است، ظریف با توجه به تسلطی که در بحث دیپلماسی داردو با خدمات ارزنده‌ای انجام داده و نیز با اشرافی که در کار خود دارد باید حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدسی افزود:امروز جمعی از نمایندگان نامه‌ای به رییس جمهور محترم نوشتند که در آن درخواست کردند که از پذیرش استعفای ظریف خودداری شود.

وی با اظهار اینکه از رییس جمهور درخواست کرده بود به هیچ وجه با استعفا ظریف موافقت نکند افزود:باید دغدغه‌های ظریف را برطرف ساخت تا باز هم بتوان از توانایی و تجربیات وی در زمینه دیپلماسی بهره‌مند شویم.

محمد جواد ظریف دوشنبه شب در صفحه اینستاگرام، استعفای خود را از سمت وزارت امور خارجه اعلام کرد.

ظریف در صفحه اینستاگرام افزود: با عرض تبریک به مناسبت میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، روز مادر و روز زن، از بزرگواری مردم عزیز و دلاور ایران و مسئولین محترم در ۶۷ ماه گذشته بسیار سپاسگزارم. از ناتوانی برای ادامه خدمت و تمام کاستی‌ها و کوتاهی‌ها در دوران خدمت صمیمانه پوزش می‌خواهم. شاد و سربلند باشید.

انتهای پیام/ی

دغدغه‌های ظریف باید برطرف شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی و جمع‌بندی طرح‌های پیشنهادی دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونین سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های اولویت دار استان قم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه‌ها و محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

گفتنی است دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.

کد خبر 6097997

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود