Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان، طی حکمی از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور سعید دهقانلو، به سرپرستی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان منصوب شد.

دراین حکم آمده است؛ نظر به تخصص، تجربیات و تعهد جنابعالی در عرصه فرهنگی، به موجب این ابلاغ تا تعیین مدیرکل جدید به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی و رییس دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی استان سمنان تعیین می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این پیام برای سرپرست جدید این نهاد ابراز امیدواری کرده تا در سایه توجهات ذات باری‌تعالی و بهره‌مندی از همکاری و همدلی با مقامات استان سمنان، اعضای انجمن‌ها و همکاران در تحقق اهداف و سیاست های توسعه کمی و کیفی کتابخانه های عمومی کشور و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشد.

گفتنی است سعید دهقانلو که تاکنون معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان بوده طی این حکم از امروز جایگزین نورعلی غلامحسین سماکوش شده که به سمت مدیرکل اتباع خارجی استانداری سمنان منصوب شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن کتابخانه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان مهر میزبان شاعران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،رئیس اداره کتابخانه ‌های عمومی شهرستان مهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته نکوداشت شیخ سعدی شیرازی، شب شعری با موضوع عفاف و حجاب در بخش های مرکزی ، وراوری و گله دار برگزار شد.
زهرا میرزایی افزود: در این مراسم، شاعران انجمن های صبای وراوی، مهرانه مهر و ارمغان گله دار، سروده ها و اشعار خود را در زمینه عفاف و حجاب قرائت کردند.
وی بیان کرد: این مراسم به همت اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهر برگزار شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله ۳۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک
  • شبکه کتابخانه‌ای ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا است
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • افزایش شاخص‌های کتابخانه‌ای در ۲ سال گذشته