Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر-گروه استان‌ها: فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور را می‌توان یکی از تلخ‌ترین فصل‌های تیم فوتبال شهرداری همدان ازنظر کسب نتایج ضعیف و حواشی مختلف نام برد که از تغییر سرمربی این تیم تا تغییر در کادر مدیریت همه و همه به نحوی دست‌به‌دست هم دادند تا یکی از پر چالش ترین فصل‌های تیم فوتبال شهرداری همدان رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی سال‌های گذشته همواره تیم فوتبال شهرداری همدان در کسب نتیجه‌گیری و ثبات، روند یکسانی را داشت اما دو فصل گذشته برای این تیم همواره با خطر سقوط همراه بوده و امسال نیز خطر سقوط بیشتر از فصل گذشته در یک‌قدمی این تیم احساس می‌شود و مشکلات مالی نیز همچنان گریبان این تیم را گرفته است.

شهرداریچی‌های همدان این فصل را با مربی جوان و بومی همدان بابک صمدیان آغاز کردند اما بدشانسی، حواشی متعدد و نبود یکدلی در این تیم باعث شد تا نتایج، دلخواه مدیران شهرداری همدان نباشد و به فکر ایجاد تغییر در تعطیلات نیم فصل دوم بیفتند و سکان هدایت تیم را به دیگر مربی بومی استان همدان هادی گل محمدی سپردند تا بتواند شرایط را برای این تیم بهبود ببخشد.

فوتبال شهرداری همدان بیشتر از فصول گذشته درگیر مسائل مالی بوده است

اما باز هم نتایج آن‌چنان که باید دلخواه هواداران نبود و شاید باید دلیل عدم نتیجه گیری این تیم را خارج از مستطیل سبز بررسی کرد؛ امسال تیم فوتبال شهرداری همدان بسیار بیشتر از فصول گذشته درگیر مسائل مالی بوده و همین موضوع به نوعی ضربه وحشتناکی بر پیکره این تیم وارد کرده و از طرف دیگر دست هر دو کادر فنی گذشته و حال را برای جذب بازیکنان مدنظر بسته گذاشت.

به‌طورقطع اگر شهرداری همدان و سیاست‌گذاری شورای شهر همدان تیم داری در فصل‌های آینده در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است باید فکری اساسی برای اوضاع مالی این تیم شود چراکه سخت‌تر شدن شرایط اقتصادی در سال آینده قطعاً روند تیم داری را بسیار مشکل‌تر خواهد کرد.

همچنین در این فصل شنیده‌شده اختلافاتی در سطح مدیران سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و مدیریت این تیم به وجود آمد که این اختلافات و سلایق مختلف به تیم فوتبال شهرداری همدان وارد شد و در آخر هم شاهد بودیم مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان که در پست معاونت ورزشی این سازمان فعالیت می‌کرد به یک‌باره به عنوان معاون سازمان آتش‌نشانی همدان معرفی شد.

و از سوی دیگر در حالی که از پیام حیدری داور نام‌آشنای همدان در فوتبال کشور به عنوان جایگزین امیرحسین اسکندریان نام برده می‌شد اما گویا به دلیل اینکه حیدری کارمند شرکتی شهرداری بوده و نیروهای شرکتی نیز در شهرداری مجاز به گرفتن پست و حق امضا نیستند این گزینه همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و تمامی این شرایط به‌گونه‌ای به تیم فوتبال شهرداری همدان ضربه وارد کرده است.

تیم فوتبال شهرداری همدان در حال حاضر با ۱۸ امتیاز در رده دهم جدول سیزده تیمی گروه الف رقابت‌های لیگ دسته دوم قرارگرفته و وضعیت خوبی ندارد تیم فوتبال شهرداری همدان از ۱۹ بازی انجام داده در این فصل از رقابت‌های گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور ۹ بار تن به شکست داده که اصلاً  آمار مناسبی برای این تیم نیست و تنها ۴ پیروزی در کارنامه این تیم در کنار ۶ تساوی ثبت‌شده است، تیم فوتبال شهرداری همدان در حال حاضر با ۱۸ امتیاز در رده دهم جدول سیزده تیمی گروه الف رقابت‌های لیگ دسته دوم قرارگرفته و وضعیت خوبی ندارد.

در این هفته از رقابت‌ها تیم فوتبال شهرداری همدان باید در همدان به مصاف تیم قدرتمند و صدرنشین گروه الف مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور خوشه طلایی ساوه برود، تیم خوشه طلایی ساوه در طول این فصل تنها یک‌بار طعم تلخ شکست را چشیده و در مقابل ۱۲ پیروزی و ۵ تساوی را در کارنامه دارد و با ۴۱ امتیاز به تنهایی و با اختلاف در صدر جدول قرار دارد.

این دیدار به هیچ‌وجه برای شهرداریچی‌های همدان آسان نخواهد و به‌طورقطع تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه برای تثبیت جایگاه خود و کسب زودتر عنوان قهرمانی گروه الف و صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور برای پیروزی به همدان سفر کرده و در طرف دیگر میدان تیم فوتبال شهرداری همدان چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت و اگر می‌خواهد در هفته‌های پایانی کار این تیم به اما و اگر کشیده نشود باید از این دیدار سخت خانگی دست پر خارج شود.

با شرایط موجود دو تیم، باید انتظار یک بازی زیبا را از هر دو تیم داشت که به‌طورقطع شهرداری همدان با توجه به شرایط حساس خود حریف دست‌وپا بسته‌ای برای تیم مدعی خوشه طلایی ساوه نخواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: در هفته گذشته علی‌رغم بازی بسیار زیبایی که در گیلان برابر تیم قدرتمند داماش که در جایگاه دوم نیز قرار دارد ارائه دادیم اما درنهایت در این دیدار سنگین شکست خوردیم.

داوری به ما ضربه زد

هادی گل محمدی افزود: اعتقاددارم در این دیدار داوری بسیار به ما ضربه زد و یک پنالتی به سود ما گرفته نشد و گلی هم که تیم فوتبال داماش گیلان در دقایق پایانی وارد دروازه ما کرد صددرصد آفساید بود و به نوعی حق ما در این دیدار حساس ضایعه شد.

وی با اشاره به رقم خوردن نتایج در خارج از زمین گفت: اعتقاددارم در این هفته‌های پایانی نتایج در خارج از مستطیل سبز رقم می‌خورد و حق تیم‌هایی نظیر ما که ارتباطی در فدراسیون فوتبال نداریم خورده می‌شود.

گل محمدی خاطرنشان کرد: انتظار داریم در این هفته‌های پایانی با توجه به حساسیت بسیار بالای بازی‌ها کمیته داوران در چیدمان داورها و نظارت بر بازی‌ها دقت نظر بیشتری داشته باشد تا حق نماینده یک استان به همین راحتی زیر پا گذاشته نشود.

وی بابیان اینکه برابر خوشه طلایی ساوه برای کسب نتیجه وارد میدان خواهیم شد، بیان کرد: لازم به گفتن نیست که دیدار بسیار سختی خواهیم داشت، نتایج و جایگاه تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گویای همه‌چیز است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: قطعاً ما هم در شهر خودمان و برابر هوادارانمان حریف ساده‌ای برای خوشه طلایی ساوه نخواهیم بود و با توجه به شرایط جدول، ما بیشتر از این تیم به این ۳ امتیاز حساس نیاز خواهیم داشت و به‌طورقطع برای کسب پیروزی تا لحظه پایانی و شنیدن سوت پایان خواهیم جنگید.

ازنظر تعداد بازیکن شرایط خوبی نداریم

گل محمدی با اشاره به شرایط محروم و مصدوم این تیم گفت: متأسفانه ازنظر تعداد بازیکن ما شرایط خوبی نداریم و برای این دیدار محروم و مصدوم‌های زیادی داریم اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که با استفاده از جوانانی که در این بازی به کار خواهیم گرفت بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی یادآور شد: در دیدار برابر خوشه طلایی ساوه به‌طورقطع هر بازیکنی درون میدان قرار بگیرد تا ثانیه پایانی مسابقه برای کسب بهترین نتیجه خواهد جنگید.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به مشکلات مالی بیان کرد: ازنظر مالی درصد بسیار پایینی از قرارداد بازیکنان پرداخت‌شده اما با قول‌هایی که شهردار همدان داده‌اند تا پایان سال درصد خوبی از قراردادها پرداخت خواهد شد که جای تشکر دارد.

مشکلات مالی تیم فوتبال شهرداری همدان تا پایان سال ۹۷ حل خواهد شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: امسال متأسفانه شرایط برای تیم فوتبال شهرداری همدان آن‌طور که برنامه‌ریزی و پیش‌بینی کرده بودیم پیش نرفت و نتایج هم به‌طور قطع دلخواه ما، مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر و هواداران نیست.

سعید خوشبخت افزود: در طول فصل اما تمام تلاش‌های خود را انجام دادیم تا بتوانیم این روند را تغییر دهیم که تغییر سرمربی نیز در این راستا صورت گرفت و سعی کردیم با حمایت‌های گوناگون و روحیه دادن به بازیکنان شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان و روند نتیجه‌گیری این تیم مثبت شود.

وی بابیان اینکه حمایت‌های خوبی از تیم فوتبال شهرداری همدان صورت گرفته است، گفت: سیاست شهرداری همدان در امر تیم داری تیم فوتبال شهرداری همدان کسب نتایج مناسب و ایجاد شور و نشاط در بدنه شهر همدان از طریق حمایت از رشته جذاب فوتبال بوده است.

وی با اشاره به مشکلات مالی تیم بیان کرد: به‌طورقطع تا قبل از پایان سال ۹۷ درصد قابل‌توجهی از مشکلات مالی بازیکنان حل خواهد شد و پاداش‌ها و درصد بالایی از قراردادها پرداخت می‌شود.

امتیاز شهرداری همدان در لیگ دسته دوم حفظ خواهد شد

خوشبخت بابیان اینکه امتیاز شهرداری همدان در لیگ دسته دوم حفظ خواهد شد، گفت: تمام بازیکنان و کادر فنی هم قسم شده‌اند تا در بازی‌های باقی‌مانده از مسابقات با جان‌ودل و با تمام قدرت بجنگند که امسال سهمیه تیم فوتبال شهرداری همدان را در لیگ دسته دوم حفظ کنند.

وی یادآور شد: به‌طور قطع در فصل آینده با برنامه‌ریزی بسیار مناسب‌تر و استفاده بیشتر از ظرفیت بازیکنان بومی با قدرت بسیار بیشتر قدم به این مسابقات خواهیم گذاشت.

در پایان گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در قالب هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال کشور سه‌شنبه ۷ اسفندماه ۹۷ از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه خواهد بود.

کد خبر 4552645

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری همدان لیگ دسته دوم فوتبال کشور هادی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد

پرسپولیس برابر سپاهان و استقلال برابر تراکتور، بازیهای هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر را در حالی برگزار می کنند که احتمالات متفاوتی برای تغییرات جدول لیگ وجود دارد.

به گزارش طرفداری، بر اساس گزینه های موجود جدول رده بندی لیگ برتر، پرسپولیس 33.3  و استقلال 66.6 درصد شانس صدرنشینی در پایان مسابقات این هفته دارند. شانس استقلال برای تداوم صدرنشینی 2 برابر شانس پرسپولیس برای قرار گرفتن در صدر جدول است.

اگر پرسپولیس و استقلال هر دو برنده شوند: استقلال 56 و پرسپولیس 55 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببرد و پرسپولیس مساوی کند: استقلال 56 و پرسپولیس 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببرد و پرسپولیس بازنده شود: استقلال 56 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می شوند. اگر استقلال مساوی کند و پرسپولیس ببرد: پرسپولیس 55 امتیازی و استقلال 54 امتیازی می شوند. اگر استقلال و پرسپولیس هر دو مساوی کنند: استقلال 54 امتیازی و پرسپولیس 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال مساوی کند و پرسپولیس ببازد: استقلال 54 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببازد و پرسپولیس ببرد: پرسپولیس 55 امتیازی و استقلال 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببازد و پرسپولیس مساوی کند: پرسپولیس و استقلال 53 امتیازی می شوند (پرسپولیس با تفاضل گل بالاتر قرار می گیرد). اگر استقلال و پرسپولیس هر دو بازنده شوند: استقلال 53 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می مانند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم/ فرار یک امتیازی یاران آزمون از ناپل+ فیلم