Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حمید رضا تاج آبادی فرمانده نیروی انتظامی ریگان گفت: دو طایفه ریگان پس از سالها نزاع‌ها ودرگیری‌هایی که با یکدیگر داشتد با ظرفیت سران طوایف وریش سفیدان صلح وسازش  کردند.

وی بیان داشت:با توجه به وجود اختلافات ونزاع‌ها بین دو طایفه سابکی ودهمیری وسنجری و رئیسی با استفاده از ظرفیت سران طوایف ومعتمدین که نقش به سزایی در ایجاد امنیت در شهرستان دارند آشتی بین این طوایف برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی ریگان اظهار کرد: با همکاری شورای تامین شهرستان وسران طوایف در سالروز میلاد حضرت زهرا (س)صلح وسازش در بین طوایف شهرستان ریگان برقرار شد.

تاج آبادی اظهار کرد: با تعامل وظرفیت سران طوایف ومعتدمین شاهد کاهش نزاع‌ها ،درگیری‌ها واختلافات در این شهرستان هستیم.

وی بیان داشت: امید است با تعامل سران طوایف ومعتمدین شاهد امنیت پایدار در این شهرستان باشیم .

در شهرستان ریگان ۱۶ طایفه بزرگ و ۶۰ تیره در کنار یکدیگر با صلح وسازش زندگی می‌کنند.

ریگان تا مرکز استان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد که دارای ۳۰۲ پارچه آبادی است.

انتهای پیام/ی

آشتی طوایف ریگان در روز میلاد بانوی دوعالم حضرت زهرا(س)

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به شناسایی یک محموله بزرگ غیربهداشتی تخم‌مرغ در این استان گفت: این محموله شامل ۴۰۰ کارتن معادل ۴۹۰۰ کیلوگرم تخم مرغ غیرمجاز و بدون موازین بهداشتی توقیف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حمزه آقاپور گفت: با ورود دامپزشکی مازندران ‌و اکیپ نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان ساری و با همکاری اطلاعات سپاه مازندران یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در استان شناسایی و کشف شد.

وی افزود: دو خودرو ایسوزو که به حمل تخم‌مرغ‌های غیربهداشتی بدون هویت و بدون رعایت دستورالعمل بهداشتی اقدام می‌کردند، در شهرستان ساری توقیف شده و برای رسیدگی به پرونده و صدور دستور مراجع قضایی، محموله‌هایشان به صورت موقت در یکی از سردخانه‌های شهرستان ضبط شد.

آقاپور کاظمی گفت: از این دو خودرو 400 کارتن معادل 4900 کیلوگرم تخم‌مرغ، بدون نشانه گذاری و درج اطلاعات مربوط توقیف شد. در این محموله‌ها اطلاعاتی همچون تاریخ تولید و انقضا درج نشده و جعل اسناد دولتی مانند گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای، حمل و نقل غیربهداشتی و نداشتن پروانه و کد رهگیری خودرو صورت گرفته بود.

مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: شهروندان از خریداری تخم مرغ شکسته، کثیف، ترک خورده یا نگهداری شده در خارج از یخچال خودداری کنند و بلافاصله پس از خرید تخم مرغ آن‌را به یخچال منتقل کنند.

وی افزود: تخم مرغ ها باید نشانه و تاریخ داشته باشند و تخم مرغ بسته بندی شده را با بسته اصلی آن در یخچال نگهداری کنند.

مدیر کل دامپزشکی مازندران تصریح کرد: این اداره کل از طریق سامانه 1512 آماده دریافت شکایات و اعلام گزارشات مردمی است‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان
  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان