Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه پیروزی سوریه این پیام را داشت که دوران بزن و درویی تمام شده و آمریکا این پیام را از جبهه مقاومت گرفته است، تصریح کرد: امروزه اتحادی که بین کشورهای جبهه مقاومت ایران، لبنان، سوریه، عراق و دیگر کشورها صورت گرفته اجازه نخواهند داد که آمریکایی ها هر زمان دلشان بخواهد بتوانند لشکر کشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن آصفری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به دیدار روز گذشته بشار اسد با مقام معظم رهبری گفت: رابطه ایران با سوریه سابقه دیرینه دارد؛ در زمان دفاع مقدس که بخش اعظم کشورهای اتحادیه عرب حامی رژیم بعثی عراق بودند؛ تنها کشوری که از رژیم بعثی حمایت نکرد کشور سوریه و آقای حافظ اسد بود.

وی ادامه داد: اقداماتی که کشور سوریه در زمینه دفاع مقدس انجام داد،کمکی بود در جهت اینکه صدام به اهداف خود در جنگ بر علیه ایران نرسد؛ همچنین ایران در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی رابطه تنگاتنگی با کشور سوریه داشته و دارد.

آصفری بیان کرد: طی پنج سال گذشته کشورهای آمریکا، هم پیمانان این دولت و غربی ها با تهاجم همه جانبه و حمایت گروه های تکفیری و داعش با هدف شکست جبهه مقاومت این کشورها به دنبال باز کردن منطقه امن بیشتر برای رژیم صهیونیستی بودند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به مطلب فوق افزود: بارها وزرای امورخارجه آمریکا در دیدار با بشار اسد در زمان جنگ های تکفیری علیه سوریه به صراحت گفته بودند که اگر بشار اسد دست از حمایت جبهه مقاومت و کمک به حزب الله لبنان بردارد حاضر هستند که به بشار اسد کمک کنند.

وی گفت: اقداماتی که بشار اسد در طول سال های گذشته در ایستادگی در مقابل اتحاد بین کشورهای آمریکا، غربی و رژیم صهیونیستی قابل تحسین و احترام است؛ بنابراین پیروزی امروز سوریه، پیروزی مردم، دولت و ارتش سوریه نیست بلکه پیروزی جبهه مقاومت در مقابل زیاده خواهی های کشورهای غربی است.

آصفری با تأکید بر اینکه پیروزی سوریه این پیام را داشت که دوران بزن و درویی تمام شده و آمریکا این پیام را از جبهه مقاومت گرفته است، تصریح کرد: امروزه اتحادی که بین کشورهای جبهه مقاومت ایران، لبنان، سوریه، عراق و دیگر کشورها صورت گرفته اجازه نخواهند داد که آمریکایی ها هر زمان  دلشان بخواهد بتوانند لشکر کشی کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: دیدار بشار اسد با مقام معظم رهبری بعد از چندین سال جنگی در سوریه بوده است که می توان گفت این دومین دیداری است که رئیس جمهور سوریه با کشورهای دیگر دارد؛ این دیدار نشان از ارتباط عمیق سوریه با ایران دارد.

وی گفت: امیدواریم که همچنان ایران نقش بسزایی در ایجاد آرامش و امنیت سوریه داشته است؛ بتواند با استفاده از سرمایه گذاران نقش بسزایی را در بازسازی سوریه انجام دهد.

آصفری در پایان خاطر نشان کرد: دیدار بشار اسد با مقام معظم رهبری، دیداری تاریخی بود که برای جبهه مقاومت و مخالفان این جبهه نیز  حاوی پیام بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۹۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال

مدیرعامل سابق استقلال پس از کنار رفتن از این باشگاه پیامی منتشر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی‌ خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی باشگاه استقلال پیامی منتشر کرد که به شرح زیر است:

به نام تنها دادگر هستی
هواداران عزیز استقلال ایران
با سلام

امروز، پس از 10 ماه پرفشار که به عنوان نماینده شما عزیزان در ساختمان آبی فعالیت داشتم، خدا را شاکرم که با تلاش های شبانه روزی مجموعه استقلال و کادرفنی شایسته، بازیکنان متعصب و حمایت شما عزیزان، در نبردی بزرگ در آستانه کسب عنوان ارزشمند دیگری در ویترین پرافتخار باشگاه محبوب مان هستیم.

با تبریک و آرزوی موفقیت برای تیم مدیریتی جدید و مجموعه بزرگ هلدینگ خلیج فارس، از هم اکنون برای 5 فینال باقیمانده، هم قسم می‌شویم تا به زودی هلهله و غریو شادی آبی های متعصب، همه جا طنین افکن شود.

از همه همکاران در صف و ستاد، از اهالی رسانه تشکر می کنم و از همه هواداران طلب حلالیت دارم که اگر قصوری در این مدت بوده، بر من ببخشایند.

با نهایت احترام و ارادت
علی خطیر
هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال عزیز
13 اردیبهشت 1403

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره ایرانی‌ها
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • علت ممنوعیت سریال مصری حشاشین؛ تحریف تاریخ ایران
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پول انتخابات و جنگ؛ اهداف واقعی‌تر سفر بلینکن به منطقه‌
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد