Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@20:25:32 GMT

حمايت شهردار قرچک از نويسندگان بومي

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۰۱۰۷۵

حمايت شهردار قرچک از نويسندگان بومي

خبرگزاري آريا-شهردار قرچک از حمايت نويسندگان بومي در جهت ارتقاء سطح فرهنگي و اجتماعي شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا از قرچک، طبق وعده‌هايي که محسن خرمي شريف شهردار قرچک در مصاحبه‌ها و نشست‌ها داده بود و در ديداري که آقاي غلامرضا نطاقي از نويسندگان بومي شهرستان قرچک با وي داشت، از حمايت مديريت شهري از تأليف کتاب‌هاي نويسندگان قرچکي خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين ديدار غلامرضا نطاقي از نويسنده بومي شهرستان قرچک کتابي بانام باشعورها اين‌گونه گوش مي‌دهند تأليف خود را به شهردار قرچک هديه داد.
محسن خرمي شريف شهردار قرچک در اين ديدار از حمايت همه‌جانبه شهرداري و شوراي اسلامي شهر از نويسندگان بومي خبر داد.
گفتني است، موضوع کتاب باشعورها اين‌گونه گوش مي‌دهند تأليف غلامرضا نطاقي با موضوع مهارت فردي گوش دادن و بررسي يازده مانع ذهني گوش دادن به ديگران و راهکار رفع موانع است.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حمايت شهردار قرچک نويسندگان بومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن تولید هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر ناظمی عصر امروز در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان رزن گفت: به منظور حمایت و تلاش در جهت رفع مشکلات کارگران مصمم هستیم.

ناظمی افزود؛ برای حمایت از کارگران، تشدید اجرای طرح طرد اتباع خارجی از شهرستان با توجه به ممنوعیت به کار گیری اتباع خارجی در شهرستان رزن از جمله مباحث مهمی است که خود را موظف به رعایت آن می‌دانیم.

وی به نقش یک کارگر ماهر و باروحیه و پُرانگیزه، در جهش تولید، این نقش را انکارناکردنی و غیر قابل انکار دانست و گفت مدیریت اداره تأمین اجتماعی شهرستان برای کارگران شهرستان رزن جلسات آموزشی را برنامه ریزی و آموزش کارگران در حوزه بیمه را عملیاتی کند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان رزن اضافه کرد؛ وظیفه کارفرمایان است شرایط ایمنی و بهداشت محیط کار را برای کارگران در بالاترین درجه تأمین کنند و همچنین از کارفرمایان خواست تا نسبت به تجلیل از کارگران نمونه در طول سال اقدام کنند.

کد خبر 6090311

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • کارگران رکن تولید هستند
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • هاآرتص: ما «عنصری نامطلوب» هستیم/ تحریم فرهنگی اسرائیل در سراسر جهان رو به گسترش است
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • ۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است